خبرگزاری کار ایران

حافظی:

برخی موارد در بودجه شهرداری منطبق با سیاست‌های ابلاغی شورا نیست

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۷۱۰

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخی انحرافات در لایحه بودجه سال ۹۵ شهرداری گفت: برخی موارد این لایحه منطبق با سیاست‌های ابلاغی شورای شهر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌اله حافظی در جلسه علنی شورای شهر تهران در مورد بررسی لایحه بودجه شهرداری در سال ۹۵ گفت: لایحه بودجه دو بخش نقدی و غیرنقدی دارد که بخش غیرنقدی آن شفاف نیست و هر چه آن را کاهش دهیم؛ بهتر است.

وی با اشاره به اینکه بهتر است؛ بخش غیرنقدی ۳۵ درصد بودجه شهرداری را تشکیل دهد اظهار کرد: همچنین باید مشخص شود که این مقدار از کل بودجه است یا از ۹ هزار میلیارد تومان تملک سرمایه که در واقع باید از همین بخش دوم بودجه غیرنقد را حساب کرد.

حافظی افزود: همچنین اگر قرار است که این درصد غیرنقد و نقد در نظر گرفته شود باید در تمام لایحه‌ها اینگونه باشد نه اینکه تنها در سرجمع در نظرگرفته شود.

وی اعلام کرد: از مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه جابجا شده در موضوع خدمات شهری، ۱۱۸ میلیارد تومان برای تملک باغات کن و ۲۷ میلیارد تومان نیز برای تملک بوستان‌ها و فضای سبز مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در نظر گرفته شده است همچنین ۵۵ میلیارد تومان نیز برای توسعه اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است زیرا دوستان در تامین منابع برای این فصل با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز