خبرگزاری کار ایران

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس:

از بین رفتن میراث فرهنگی به نابودی هویت می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۷۱۶

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر میراث فرهنگی از بین برود؛ هویت ایرانی هم نابود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریده اولاد قباد؛ کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست فعالان محیط‌زیست و سمن‌ها با ائتلاف اصلاح‌طلبان با اشاره به اینکه هویت فرهنگی ما در گروی میراث فرهنگی و منابع طبیعی است، اظهار کرد: من زاگرس نشین هستم و شاید همه عزیزان متاسفانه آتش‌سوزی در جنگل‌های زاگرس را دیده باشیم و باید در این زمینه امکانات و اعتبار بیشتری برای خاموش کردن این آتش‌سوزی‌ها اختصاص یابد.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر لزوم تشکیل اتاق فکر میان حامیان محیط‌زیست و مجلس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اگر میراث فرهنگی از بین رود هویت ایرانی هم نابود می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قدرت از آن کسانی است که جنگل‌های شمال را تخریب کردند و بهترین ویلاها را بالای تپه‌های شمال ساخته‌اند. بار‌ها با دیدن این صحنه‌ها گریه کردم.

اولاد قباد با تاکید براینکه ما باید به این میراث فرهنگی افتخار کنیم، گفت: ایران بهترین موقعیت استراتژیک را برای جذب صنعت توریسم و جذب منابع ارزی دارد و همه استان‌ها هم از نظر میراث می‌توانند؛ درآمدزا باشند، اما متاسفانه با بی‌برنامگی و عدم توجه به این مسائل در مجالس قبلی نتوانستیم به این امر مهم دقت کنیم.

وی در پایان اعلام کرد که از حامیان میراث فرهنگی، محیط‌زیست و هویت ایرانی و اسلامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز