خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

ورود تهاجمی عوامل شهرداری به کارواش سعادت آباد کار خطایی بود

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۹۸۴

شهردار تهران با تأکید بر اینکه ورود عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۲ به کارواش سعادت‌آباد قابل قبول نبوده، گفت: بنده این هجوم تهاجمی را قبول ندارم و حتماً برخورد خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه میرزای شیرازی با اشاره به درگیری بین مأموران شهرداری منطقه ۲ و کارکنان کارواش سعادت‌آباد گفت: این بحث از موضوعاتی قدیمی است و اگر من بخواهم خیلی مختصر و سریع اشاره کنم این است که آنجا حدود ۳ هزار مترمربع زمین در اطراف مسجد بوده که انصاف قضیه این است که اعضای هیأت امنای مسجد از شخصیت‌های برجسته و مورد اعتماد و اعتبار جامعه هستند.

وی  گفت: هیأت امنای مسجد اشاره‌شده حتی با بنده نیز جلساتی را داشته‌اند. شهرداری نه تنها برای آن مسجد، بلکه برای سایر مساجد نیز کمک‌هایی را داشته است.

شهردار تهران با بیان اینکه به‌هرحال این زمین متعلق به سازمانی بوده که برخی‌ها ادعا داشتند که این زمین وقف شده است که بعد معلوم گردید که این زمین وقف نبوده و درواقع واگذار به شهرداری شده است، گفت: ضمن اینکه پهنه آن مشخص است و در ملکیت شهرداری بوده و شهرداری این زمین را بر اساس مجوزهای قانونی به کس دیگری واگذار کرده است که اسناد، مدارک و مستندات آن موجود است.

قالیباف خاطرنشان کرد: مأموران اجرایی شهرداری منطقه ۲ دو روز قبل از درگیری مدنظر برای اجرای حکم به کارواش اشاره‌شده می‌روند که درواقع متصرفین غیرقانونی این ملک، مأموران شهرداری را کتک زده و آن‌ها را بیرون می‌کنند.شهرداری در چند نوبت به متصرفین غیرقانونی این ملک اخطارهایی را داده بود، ‌اما متأسفانه این افراد اعتنایی به آن نداشتند.

شهردار تهران در خصوص درگیری صورت گرفته بین مأموران اجرایی شهرداری منطقه ۲ و کارکنان کارواش تأکید کرد: در شب درگیری مأموران اجرایی شهرداری برای اجرای حکم به محل مراجعه و مورد ضرب و شتم توسط پرسنل کارواش قرار می‌گیرند و حتی خودرو‌ها و جرثقیل آن‌ها را می‌شکنند که متأسفانه در هیچ یک از گزارشات به این موضوع اشاره نشده است.

وی  با تأکید بر اینکه ورود عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۲ به کارواش سعادت‌آباد قابل قبول نبوده، گفت: بنده این هجوم تهاجمی را قبول ندارم و حتماً برخورد خواهم کرد.

قالیباف ادامه داد: مأموران اجرایی شهرداری منطقه ۲ دو شب بعدازاین حادثه مجدداً محل کارواش مراجعه کرده و چون از قبل می‌دانستند که احتمال درگیری وجود دارد، مأموران با یک حالت تهاجمی وارد کارواش می‌شوند که البته بنده معتقدم که افراد اجرایی شهرداری منطقه ۲ در اینکه تهاجمی رفته‌اند، کار خطایی را مرتکب شده‌اند و نباید این کار را می‌کردند و می‌توانستند با دقت بیشتری این کار را پیگیری کنند.

وی تأکید کرد: بنده هم بازرسی شهرداری را مسئول کردم تا این گزارش را تهیه و آماده کنند که البته این گزارش به دفتر بنده ارسال شده است و به‌زودی تصمیم‌گیری خواهم نمود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز