خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری بیش از 100 تن از اراذل و اوباش و مخل نظم اجتماعی در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۸۹۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری بیش از 100 تن از اراذل و اوباش نقاط مختلف شهر تهران در شب گذشته خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه هنجار شکنی و اخلال در نظم عمومی، قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین ساجدی نیا" در حاشیه اجرای طرح برخورد با مخلان نظم اجتماعی و هنجار شکنان اظهارداشت: با توجه به درخواست های شهروندان مبنی بر برخورد پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم جامعه، ششمین مرحله این طرح،  شب گذشته در محله های پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود:با حضور ماموران پلیس های تخصصی از جمله پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و یگان امداد پایتخت بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش شناسایی و در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه طرح دستگیری اراذل و اوباش تا بامداد امروز نیز ادامه داشت، افزود: تمامی افراد دستگیر شده در این طرح از متهمان سابقه دار و هنجار شکن هستند که شهروندان طی تماس های خود با مرکز فوریت های پلیسی 110 خواهان دستگیری آنها بوده اند.

رئیس پلیس پایتخت، اعلام کرد: مجرمان و اراذل و اوباش باید بدانند که تمام اعمال و رفتارشان تحت رصد اطلاعاتی پلیس است، در صورت بروز هرگونه مزاحمت برای شهروندان با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

سردار ساجدی نیا، به تعامل خوب پلیس و قوه قضائیه در برخورد و مجازات مخلان نظم و امنیت اجتماعی، اشاره و تصریح کرد: بر اساس تعامل و نشست های انجام شده با دادستانی تهران، تمامی بازداشت شدگان در این طرح پس از بازجویی و اعتراف به جرایم شان به مرجع قضائی معرفی و تحویل داده می شوند، خوشبختانه تا کنون احکام خوبی در خصوص متهمان از سوی مقام قضائی صادر شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان، ضمن تاکید بر این مساله که پلیس با هرگونه هنجار شکنی برخورد قاطع و قانونی می کند، گفت: طرح های امنیت محله محور در روزهای آتی نیز ادامه دارد، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مصادیق مجرمانه از سوی اراذل و اوباش و مجرمان، ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز