خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

ایجاد بیمارستان جامع زنان در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۵۳

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در حاشیه شهرهای این استان خدمات بهداشت و درمان تا حدودی تامین شده است.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در سفر به چابهار و در جمع مسئولان این شهرستان بیان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی منطقه چابهار لازم است تا خدمات بهداشتی و درمانی نیز در این منطقه توسعه یابد.

وزیر بهداشت در ادامه اظهار کرد: بیمارستان جدیدی باید در چابهار ایجاد شود و با توجه به نگاهی که به آینده داریم امیدواریم شاهد احداث این بیمارستان باشیم.

هاشمی تصریح کرد: خوشبختانه دولت در برنامه‌هایی که در بحث تحول نظام سلامت به اجرا در آورد مناطقی همچون سیستان و بلوچستان را با نگاه ویژه‌تری دید به گونه‌ای که اکنون شاهد رضایتمندی بیش از ۹۰ درصدی مردم استان از این طرح هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های رسیده تعداد زایمان‌های طبیعی در استان افزایش و تعداد سزارین‌ها کاهش یافته است.

وزیر بهداشت بیان کرد: در مجموع عملکرد بهداشت و درمان در مناطق محروم خوب بوده اما خواسته‌های مردم هم شنیدنی است و لازم است به مرحله عمل درآید.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: استان سیستان و بلوچستان یکی از نقاطی است که برنامه ریزی شده در آن بیمارستان جامع زنان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری، در ۱۰ سال آینده در سیستان و بلوچستان نیاز به نیروی غیربومی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز