خبرگزاری کار ایران

تصمیم‌سازی درست و پیاده‌سازی به موقع تصمیمات؛ اساس فعالیت‌های ناجا

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۱۴۶

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه ناجا مظهر اقتدار ملی است، گفت: هماهنگی، انسجام، یکپارچگی و آمادگی کارکنان و نیز تصمیم سازی درست و پیاده سازی به موقع تصمیمات و راهبردها، اساس فعالیت های ناجا است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار دکتر " ایوب سلیمانی" در مراسم تودیع و معارفه معاونان هماهنگ کننده و نیروی انسانی ناجا و افتتاحیه دوره بصیرت سال 94 با تسلیت شهادت امام حسن عسگری ( ع) و تبریک آغاز دوران امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: خداوند سبحان را سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری در نیروی انتظامی نصیبم شد.

وی افزود: از برادر عزیز و بزرگوار سردار" تشکری" به خاطر سال ها خدمت صادقانه و موثر در ناجا به ویژه به عنوان معاون هماهنگ کننده کمال تشکر را دارم و برای ایشان آرزوی توفیق می کنم.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در دو دهه گذشته توفیق داشتم به عنوان ناظر بیرونی، فعالیت ها و مأموریت های ناجا را رصد کنم و امروز از پیشرفت خوب و نقش آفرینی موثر و از همه خدمتگزاران ناجا تشکر می کنم.

سردار سلیمانی بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و تأمین کننده محوری نظم و امنیت می باشد و به خوبی در این مسئولیت ایفای نقش کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به وجود نظم و امنیت مطلوب در کشور تأکید کرد: این مهم حاصل تلاش و زحمت کارکنان خدوم ، متعهد و  انقلابی ناجا است.

وی ادامه داد: هماهنگی، انسجام، یکپارچگی و آمادگی کارکنان و نیز تصمیم سازی درست و پیاده سازی به موقع تصمیمات و راهبردها، اساس فعالیت های ناجا است.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: رسیدگی و توجه به کیفی سازی ، ارتقاء مهارت و آمادگی کارکنان، ارتقاء منزلت، معیشت و صیانت از سرمایه های انسانی و همچنین ایجاد محیطی سرشار از هماهنگی ، همدلی و تعامل مثبت درون و برون سازمانی از رویکردهای ناجا است.

سردار سلیمانی مطرح کرد: رویکردهای ناجا جزء در حرکت جمعی مومنانه، هوشمندانه، جهادی، ارزشی و با روحیه و تفکر بسیجی میسر نخواهد شد که خوشبختانه این شاخصه ها در ناجا وجود دارد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را در راستای اعتلای نیروی انتظامی با همکاری و همدلی همه کارکنان به کار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز