خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

بمب ۲۱ کیلویی در شرق کشور خنثی شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۵۵۲

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و همکاری مردم، بمب ۲۱ کیلویی که در محور مواصلاتی ایرانشهر - سرباز کار گذاشته شده بود، کشف و خنثی شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی گفت: طی دو روز گذشته در پی اخبار به دست آمده و گزارش مردمی مبنی بر کارگزاردن تله انفجاری توسط گروه‌های معاند در محور مواصلاتی ایرانشهر - سرباز، برای ضربه زدن به نیرو‌های امنیتی و مردم محلی، بلافاصله اکیپ‌هایی مجهز و زبده از پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی پس از چندین ساعت تلاش و عملیات جستجو نقطه به نقطه در این محور، نهایتا موفق شدند جعبه‌ای سبز رنگ را به ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر و به وزن تقریبی ۲۱ کیلوگرم که حاوی مواد منفجره و در کنار تخته سنگی نزدیک این محور کار گذاشته شده بود، کشف کنند.

سردار رحیمی افزود: با کشف این بسته بمب، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و چک خنثی جهت پوشش و تأمین امنیت از ایرانشهر به محل اعزام شدند و با هماهنگی قرارگاه شهید معمار سپاه پاسداران و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی بمب خنثی شد.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم غیور استان با پلیس، خاطر نشان کرد: این عملیات با هوشیاری پلیس و همکاری خوب مردم در پایان بدون هیچ مورد خاصی به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز