خبرگزاری کار ایران

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، مطالبه دانش آموزان است

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۰۴۶

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از آنجایی که دانش آموزان به مسابقات ورزشی علاقمند هستند، لذا برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ،مطالبه دانش آموزان است.

به گزارش ایلنا، حمید رضا آذری در جلسه شورای ورزش دانش آموزی گفت: المپیاد ورزشی یکی از طرح های ارزشمند و متعالی کشوری است که دانش آموزان را ضمن مشارکت دادن در یک کار گروهی و اجتماعی برای توسعه و داشتن زندگی با نشاط آماده  می کند.

وی گفت: این طرح  زمینه را فراهم می کند که دانش آموزان بتوانند توانایی ها و قابلیت های بالقوه خود را بروز داده و آن را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند.

آذری افزود: این حرکت عظیم در مدارس با هدف ترویج مدرسه محوری، توسعه و فرهنگ مشارکتی اولیا مدرسه و دانش آموزان، افزایش شادابی و نشاط و سلامت جسمی – روانی رونق یافته است .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس  گفت: از آنجایی که برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با این سبک و سیاق آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند ، تاکید می کنم که به صورت منظم و مستمر و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در مدارس اجرا شود.

آذری افزود: از آنجایی که دانش آموزان به مسابقات ورزشی علاقمند هستند لذا برگزاری المپیاد ورزشی مطالبه دانش آموزان می باشد.

 مدیرکل آموزش و پرورش فارس  با تاکید بر  اینکه" کار تیمی فعالیت ها را واقعی تر می سازد " افزود:در همین راستا  برای حضور فعال اعضا شورای معاونین، سایر روسا و کارشناسان تربیت بدنی اداره کل بر امر نظارت دقیق بر اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سراسر استان برنامه ریزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز