خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه خبر داد:

حجم بالای تردد در محور ایلام به مهران

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۵۵۵

رئیس پلیس راه به حجم بالای تردد در محور کم‌عرضی ایلام به مهران اشاره کرد و گفت:‌ در حال حاضر در این محور ترافیک نیمه‌سنگین در این محور وجود دارد و در شلمچه و چزابه تردد پر حجم است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدحسین حمیدی در مورد آخرین وضعیت مرزهای مهران، چزابه و شلمچه، گفت: در حال حاضر ترافیک در استان ایلام محور ایلام به مهران با توجه به حجم بالای تردد و کم عرض بودن محور به کندی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در محور ایلام به مهران ترافیک نیمه‌ سنگین را شاهدیم که در برخی نقاط به ترافیک سنگین منجر می‌شود.در مسیرهای منتهی به چزابه و شلمچه نیز ترافیک پرحجم و روان را شاهد هستیم.

سرهنگ حمیدی گفت: در روز پنجشنبه نسبت به روز چهارشنبه شاهد افزایش ۴۶ درصدی رشد تردد در مهران بوده‌ایم؛ این رشد تردد در مرزهای چزابه و شلمچه به ترتیب ۱۳ و ۸ درصد بوده است.

وی در مورد وضعیت پارکینگ‌ها در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران گفت: در مهران مشکلی برای پارکینگ نداریم اما در چزابه و شلمچه پارکینگ‌ها اشباع شده و عوامل در حال فراهم کردن شرایط برای احداث پارکینگ‌های جدید هستند.

سرهنگ حمیدی با توجه به کندی حرکت در محور ایلام به مهران از رانندگان درخواست کرد که با صبر و حوصله رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه، جو موجود در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه را جوی آرام عنوان و خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز