خبرگزاری کار ایران

سرخو با حضور در غرفه ایلنا:

ریخت‌وپاش‌های شهرداری موجب نگرانی شورا شده‌است/عقب ماندن شهرداری از اجرای تعهداتش در برنامه ۵ ساله

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۴۵

عضو شورای شهر تهران گفت: برنامه‌های عجولانه و احساسی در شهرداری نباید جایگزین برنامه‌های اصلی کار‌شناسی شده قرار گیرد.

محسن سرخو (عضو کمسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران) در حاشیه بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایلنا اظهار داشت: بیش از دو سال است که از شورای چهارم گذشته وتقریبا همه برنامه‌هایی که شورای شهر خواسته که در شهرداری به اجرا درآید؛ مصوب کرده است. هم اکنون وقت این است که شورای شهر پیگیری‌های لازم را برای کنترل اجرای برنامه‌ها درشهرداری به عمل بیاورد.

وی با تاکید براینکه برنامه‌های عجولانه و احساسی در شهرداری نبایدجایگزین برنامه‌های اصلی کار‌شناسی شده قرار گیرد، گفت: برنامه‌های غیرضرور و همایش‌های متعددی که در شهرداری انجام می‌شود، پرهزینه است و این برنامه‌ها موجب ریخت و پاش شده است و این نگرانی را در شورای شهر به وجود می‌آورد که علت عقب ماندن شهرداری از اجرای تعهداتش در برنامه ۵ ساله همین ریخت وپاش‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی نشده احساسی و عجولانه باشد.

عضو کمسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: به هر حال شهرداری موظف است؛ سالانه سی کیلومتر مترو را به بهره برداری برساند که این تعهد در سال ۹۳ محقق نشده و شهرداری فقط ۱۴ کیلومتر مترو به بهره برداری رساند و تا ۶ماهه امسال زمان برد تا به ۳۴ کیلومتر مترو دست یابد.

سرخو با اشاره به بهره‌برداری از خط ۳ مترو گفت: این خط به بهره برداری رسیده اما همه ایستگاه‌هایش در مدار قرار نگرفته است و امیدواریم شهرداری با جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و اختصاص اعتبارات لازم به مترو به تعهداتش عمل کند و دچار عقب افتادگی در زمینه حمل و نقل عمومی نشود تا از این طریق ترافیک جبران شود و همچنین شاهد کاهش آلودگی هوای تهران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز