خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد؛

ظرفیت حمل و نقل برای انتقال زائران افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۷۹۱

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، از دستگاه ‌ای مرتبط با حمل و نقل زائران اربعین حسینی (ع) خواست تا با افزایش ظرفیت حمل و نقل برای انتقال زائران در اجرای هر چه بهتر این مراسم مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی از تمامی دستگاه های مرتبط با حمل و نقل زائران در ایام اربعین حسینی خواست تا با افزایش ظرفیت ناوگان های تردد زائران  و با رعایت نظم و انضباط در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم مشارکت داشته باشد.

وی افزود: البته برابر آخرین اطلاعات از دستگاه های مربوط به حمل و نقل مسافر، تمهیدات ویژه ای مدنظر قرار گرفته اما شایسته است با توجه به حجم عظیم مشتاقان شرکت در مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و شرایط ویژه کشور عراق ظرفیت بیشتری در اختیار انتقال زائران قرار گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: یکی از مشکلات زائران در سال گذشته با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، افزایش شدید و غیر منطقی هزینه انتقال و جابجایی به خصوص در برگشت زائران از عتبات بود که پیش بینی می شود با همکاری و مشارکت دستگاه های مرتبط با حمل و نقل مسافران چه دولتی و چه خصوصی امسال با ارائه خدمات شایسته و در خور زائران حسینی (ع) مراسم اربعین با شکوهی برگزار شود.

سردار شرفی بیان کرد: البته ما اطلاع داریم که این دستگاه ها از جمله شرکت های هواپیمایی، راه آهن،‌ پایانه ها ، تاکسیرانی ها مشکلاتی دارند و در عملیات رفت زائران مجبور به بازگشت بدون مسافر هستند.

وی گفت: با همت و تلاش همه مسئولان دستگاه های مختلف مرتبط با مراسم اربعین حسینی (ع) اقدامات خوبی صورت گرفته و ان شاءالله نتیجه و پاداش تمام تلاش ها، رضایتمندی ملت شریف و ولایی ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز