خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه ستاد مرکزی خدمات سفر در آستانه اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۵۸

هموطنان و زائران گرامی که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند، لازم است به توصیه‌ها و دستورات مراجع ذیربط توجه و عمل و بر آن اساس برنامه‌ریزی کنند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه اربعین حسینی از ستادهای اجرایی خدمات سفر استانهایی که در مسیر سفر معنوی هموطنان و زائران اربعین حسینی هستند خواستار حفظ انسجام و آمادگی کامل در ارائه خدمات سفر به زائران و مسافران شد.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه اربعین حسینی طی اطلاعیه ای، از سازمانها و نهاد های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و همچنین از ستادهای اجرایی خدمات سفر استانهایی که در مسیر سفر معنوی هموطنان و زائران اربعین حسینی هستند، خواستار حفظ انسجام و آمادگی کامل در ارائه خدمات سفر به زائران و مسافران شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱ - با عنایت به اینکه شمار زیادی از هموطنان از همه استانهای کشور در تدارک تشرف به کشور عراق برای حضور در مراسم معنوی اربعین آقا ابا عبدالله الحسین(ع) می باشند لذا از ستاد های اجرایی خدمات سفر همه استانها به خصوص استانهای همدان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کردستان و درخواست می گردد وفق وظایف و ماموریت های قانونی و محوله، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات حمل و نقل؛ تردد های مرزی، اسکان و اقامت موقت و سرویس های ایمنی، امنیتی، بهداشتی و سایر خدمات لازم به مسافران وزائران را پیش بینی نمایند.

۲ - با عنایت به اینکه پیش بینی می شود حجم زیادی زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به کشور عراق سفر کنند لذا ستادهای اجرایی خدمات سفر استانهای مرزی، برنامه ریزی ویژه در روز های قبل و بعد از اربعین و تا مراجعت کامل هموطنان به کشور را داشته و نسبت به حفظ آمادگی و انسجام در ارائه خدمات فوق العاده و خدمات اظطراری احتمالی را معمول دارند.

۳ - کلیه سازمانها و نهاد ها و موسساتی که در موضوع سفر زائران اربعین حسینی به کشور عراق مسئولیت های مختلفی را برعهده دارند ضمن آماده باش کامل در ارائه خدمات نسبت به اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و زائران اقدام لازم معمول دارند و با استقرار در اماکن و مبادی محل ازدحام هموطنان نسبت به ارائه خدمات ذاتی که بر عهده دارند اقدام نمایند و اطلاعات لازم برای سفر زیارتی به کشور عراق را از طرق مناسب به اطلاع هموطنان عزیز برسانند.

۴ - هموطنان و زائران گرامی که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند لازم است به توصیه ها و دستورات مراجع ذیربط توجه و عمل و بر آن اساس برنامه ریزی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز