خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

مهلت ثبت‌نام آزمون دکترای رشته‌های علوم پزشکی ۲ روز تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۳۳

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: زمان ثبت نام آزمون دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، دو روز تمدید شد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، محمدحسین پورکاظمی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان آزمون دکترای تخصصی (Ph. D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی ۶ و ۷ مهر مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام، ویرایش یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریور سایت سنجش برای ثبت نام باز بوده است، گفت: این مهلت دوروزه برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: هفت هزار و ۶۶۱ نفر در آزمون دکترای تخصصی (Ph. D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان پزشکی و طب سنتی سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ ثبت نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان فقط مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند، گفت: داوطلبانی که در آزمون دکترای تخصصی Ph. D سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ شرکت کردند و پذیرفته شدند اما در دانشگاه ثبت نام نکرده‌اند یا انصراف داده‌اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند.

پورکاظمی با اعلام اینکه آزمون دکترای رشته‌های علوم پزشکی در ۵۵ رشته برگزار می‌شود تأکید کرد: عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیل باید دقیقا با رشته‌های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش، منطبق باشد.

آزمون دکترای تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی ۱۴ آبان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز