خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

آزمون دستیاری سال آینده تغییرات مهمی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۲۳۷

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در آزمون دستیاری سال آینده آنالیز نمرات براساس روش های علمی مشخص صورت خواهد گرفت که جزئیات آن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، باقرلاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اعلام این مطلب اظهار داشت: سال آینده آزمون دستیاری تخصصی در رشته های بالینی علوم پزشکی در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این زمان طی سه سال آتی تغییر نخواهد کرد و برای افرادی که سه سال آینده در آزمون دستیاری تخصصی در رشته های بالینی علوم پزشکی شرکت کنند، آزمون در همین بازه زمانی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: افرادی که براساس دستورالعمل مربوطه جزء یک درصد رتبه‌­های اول، دوم و سوم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند مانند قبل می توانند قبل از انجام خدمات قانونی با رعایت مقررات در آزمون پذیرش دستیاری شرکت نمایند.

لاریجانی گفت: کسانی که تمایل داشته باشند می توانند از تاثیر مثبت نمرات مقاطع قبلی در نتایج آزمون دستیاری استفاده کنند و در آزمون سال آینده برای افرادی که نمرات مساوی کسب نموده اند از اثر مثبت نمرات تراز شده مقاطع قبلی داوطلب جهت بالابردن نمره آزمون استفاده می شود.

وی همچنین اظهار داشت: منابع آزمون متناسب با زمان به روز می شوند و کتابهایی که با بازه زمانی مناسب طی سه سال آینده منتشر شوند می توانند براساس اعلام قبلی جزء منابع آزمون قرار گیرند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: در آزمون دستیاری سال آینده آنالیز نمرات براساس روش های علمی مشخص صورت خواهد گرفت که جزئیات آن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز