خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران خبر داد:

افتتاح 78 پروژه در هفته دولت/ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال 95

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۴۱۴

فرماندار تهران از افتتاح 78 پروژه در بخش آب، فاضلاب، برق‌، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان تهران که به مناسبت هفته دولت صبح امروز در تالار آبگینه برگزار شد، گفت: سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد تومان توسط آبفا برای استان تهران هزینه شد.

وی از افتتاح 78 پروژه در بخش آب، فاضلاب، برق‌، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در هفته دولت خبر داد و گفت: 11 پروژه نیز امروز کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرهادی با اشاره به موفقیت دولت در بخش سیاست خارجی اظهار داشت: طی دو سال گذشته مذاکرات طاقت‌فرسایی در مقابل 6 قدرت جهانی که ادعای مالکیت دنیا را دارند و ایران را به رسمیت نمی‌شناختند، انجام شد و این کشورها مجبور شدند به پای میز مذاکره بیایند و ایران در مقابل به فعالیت خود ادامه دهد.

فرماندار تهران ادامه داد: در طول تاریخ سازمان ملل هیچ کشوری تحت بند 7 قرار نگرفته بود که بدون جنگ از این بند خارج شود اما تنها کشوری که توانست این ابهت را بشکند ایران اسلامی بود.

فرهادی موفقیت دیگر دولت را تثبیت قیمت‌ها عنوان کرد و گفت: این تثبیت قیمت در 36 سال گذشته سابقه نداشته است به ویژه که این تصویب قیمت‌ها در ارتباط با کالاهای اساسی گوشت، مرغ انجام شد و هر سال 15 درصد تورم کاهش یافت و در حال حاضر  دولت بنا دارد بعد از پایان چهار سال تورم را تک رقمی کند.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت اضافه کرد: دولت بنا دارد تا پایان سال 95 پروژه‌های نیمه تمام سال‌های گذشته را به اتمام برساند.

فرمانده تهران به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: امسال سال انتخابات است و  و رهبر انقلاب با نام گذاری سال 93 به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت ان‌شاءالله بتوانیم در انتخابات پیش‌رو این حماسه را به وجود آوریم تا منجر به توسعه اقصتادی و فرهنگی شود. امسال علاوه بر حماسه سیاسی حماسه اقتصادی را به همراه داشته باشیم چرا که امت ما شایسته بهترین امکانات است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز