خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی دانشگاه تبریز در فوتسال؛

دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان شرقی پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۴۹

دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجانشرقی جام فجر که با حضور ۸۰۰ کارمند دولت از ۲۰ بهمن در ۵ رشته ورزشی آقایان در تبریز آغاز شده بود.

ایلنا: با قهرمانی تیم دانشگاه تبریز در رقابتهای فوتسال، دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجانشرقی پایان یافت.
به گزارش " ایلنا " در فینال رقابتهای فوتسال دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت هیات ورزشهای همگانی استان آذربایجان شرقی تیم دانشگاه تبریز موفق شد تیم آب منطقه‌ای را از پیش روی بردارد و عنوان قهرمانی را کسب کند
همچنین تیم آموزش و پرورش در دیدار رده بندی نیز با برتری برابر تیم بنیاد مسکن به مقام سومی دست یافت.
دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان شرقی جام فجر که با حضور ۸۰۰ کارمند دولت از ۲۰ بهمن در ۵ رشته ورزشی آقایان در تبریز آغاز شده بود.
دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجانشرقی در رشته‌های تنیس روی می‌ز، طناب کشی، شطرنج، فوتسال و والیبال در رده آقایان با حضور بیش از ۴۵ تیم برگزار شد.
در رقابتهای والیبال علوم پزشکی قهرمان شد و تیمهای اداره امور مالیاتی و جهاد کشاورزی دوم و سوم شدند.
در تنیس روی میز دوازدهمین جشنواره کارکنان دولت آذربایجانشرقی آموزش و پرورش قهرمان شد، تیم دانشگاه تبریز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم جهاد کشاورزی به مقام سومی رسید.
در رقابتهای شطرنج تیم آموزش و پرورش دوباره قهرمان شد و تیمهای برق منطقه‌ای و ناجیه ۱ آموزش و پرورش دوم و سوم شدند.
در رقابتهای طناب کشی نیز تیم دانشگاه هنر اسلامی به مقام قهرمانی رسید و تیم اداره امور مالیاتی به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم مخابرات به مقام سومی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز