خبرگزاری کار ایران

منتظرالمهدی:

برخورد با سرنشینان بدحجاب خودرو هنوز ابلاغ نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۴۴

سخنگوی نیروی انتظامی درباره جریمه بدحجابی برای سرنشینان خودرو از سوی پلیس گفت: این موضوع در مجلس مطرح شده و هنوز چیزی در این باره به پلیس ابلاغ نشده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منتظرالمهدی در سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در این باره گفت: هر زمان این موضوع از سوی مجلس به پلیس ابلاغ شود، آن را اجرایی خواهیم کرد. در شرایط کنونی آنچه در حال اجراست، جریمه خودرویی است که فرد بدحجاب در آن حضور دارد.

معاون اجتماعی ناجا درباره قتل‌های زنجیره‌ای گنبد و دستگیری قاتل آن پس از ارتکاب به 11 قتل از سال 78 تاکنون گفت: متاسفانه امروز سارقان و قاتلان حرفه‌ای شده‌اند، بررسی‌ها نشان داد که این فرد با همدستی دو فرزند خود و تعدادی از دوستانش این قتل‌ها را انجام داده و از شگردهای متعددی برای ارتکاب به قتل استفاده کرده‌است.

وی افزود: به صورت کلی وقتی قتلی انجام می‌شود، پرونده‌اش در اولویت کاری پلیس قرار می‌گیرد و به سرعت بررسی می‌شود، در نهایت درباره این پرونده نیز باید بگوییم، قاتل بعد از ارتکاب قتل‌های متعدد دستگیر شد.

سخنگوی  انتظامی ناجا درباره سایت‌های همسریابی نیز گفت: سایت همسریابی مجازی وجود ندارد، بجز سایت همسان گزینی که متعلق به موسسه تبیان است.

وی افزود: صدور مجوز فعالیت سایت‌های همسریابی بر عهده سازمان جوانان وزارت ورزش و جوانان است. تاکنون 700 سایت غیرمجاز فعال بوده که با‌ آنها برخورد شده‌است.

منتظرالمهدی گفت: فردی نیز در همین رابطه دستگیر شده که با ایجاد سایت همسریابی از خانم‌ها اخاذی و کلاه‌برداری می‌کرده است.

وی درباره رسیدگی پلیس به حواشی فیلم رستاخیز گفت: نیروی انتظامی در این پرونده ورود کرده و در همین رابطه دستگیری هم داشته‌ایم، ضمن اینکه خانمی که قمه می‌زد، نیز شناسایی شده‌است.

منتظرالمهدی در رابطه با سرقت مجسمه‌های تهران و بررسی‌های پلیس در رابطه با این پرونده گفت: مسئولیت محافظت از این مجسمه‌ها با پلیس نیست، بلکه هر مجسمه مامور دارد در رابطه با مورد اخیر نیز هیچگونه شکایتی از سوی شهرداری و یا اداره پست به پلیس صورت نگرفته است.

وی افزود: مواد مجسمه‌ها بازیافت می‌شوند و برای ساخت مجسمه‌های مشابه استفاده می‌شوند. پلیس در رابطه با این پرونده به سرنخ‌هایی رسیده‌است که اگر نهایی شود، اعلام‌ می‌کنیم.

سخنگوی  نیروی انتظامی درباره فیلتر شدن تلگرام گفت: هر گونه تصمیم‌گیری در این باره در حوزه کارگروه مصادیق مجرمانه است. ریاست این کارگروه دادستان کل کشور بوده و نیروی انتظامی نیز یکی از اعضای این کارگروه است. در ارتباط با فیلتر شدن تلگرام هنوز چیزی به تصویب نرسیده‌است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز