خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با ایلنا:

از کمک مردم برای مبارزه با مواد مخدر استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۱۵

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: هر کسی که بتواند برای مبارزه با مواد مخدر کمک و خدمتی به پلیس بکند، مورد استقبال قرار می‌گیرد و ما نیز با وی همراه خواهیم شد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح اجتماعی‌کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: وزیر کشور که مسئولیت اصلی در این حوزه را دارند، سازمان‌های مرتبط را فراخوان کرده و همه آنها توجیه شده‌اند و در راستای وظایف خود اقدامات محوله را انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین وظایف در بحث مبارزه با مواد مخدر نیز بر عهده پلیس است که بارها نیز اعلام شده، پلیس آمادگی کامل و لازم را برای حضور در این طرح و جمع‌آوری معتادان دارد.

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی درباره ارتباط پلیس با دیگر سازمان‌ها و نهاد‌‌های مرتبط در اجرای این طرح، گفت: پلیس این اراده را دارد از ظرفیت انجیو‌هایی که از سوی دولت مجاز به فعالیت در این زمینه هستند؛ استفاده کند، چرا که این مراکز توان و ساز و کار لازم برای ورود به این موضوع را دارند.

وی تاکید کرد: اداره کل مشارکت و پلیس پیشگیری ما نیز در این موضوع فعال است. هر کسی که بتواند؛ کمک و خدمتی در این زمینه به پلیس بکند، مورد استقبال قرار می‌گیرد و ما نیز با وی همراه خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز