خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

کشف 135 تن موادمخدر در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۵۰۹

فرمانده نیروی انتظامی از کشف 135 تن موادمخدر در سال جاری خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم سالروز مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام در رابطه با مبارزه با شبکه‌ها و باندهای مواد مخدر اقدام می کند، اما سازمانهای بین‌المللی این جدیت را نداشته و سیاسی برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: نتیجه این نشست باید آن باشد که همه کشورهایی که به نوعی در خطر مواد مخدر هستند با جمهوری اسلامی همکاری داشته باشند و امیدواریم دیگر کشورها نیز این اراده را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با این پدیده از طریق مردم، خانواده‌ها و اجتماعی کردن موضوع مبارزه کنند.

وی با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه اظهار کرد: در این خصوص برنامه‌های خوبی ترسیم شده و امیدواریم نتایج آن را در چند ماه آینده مشاهده کنیم و از خانواده‌ها، جامعه و نهادهای بین‌المللی در خواست داریم که برای جلوگیری از ورود مواد مخدر محکم وارد شوند.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در سه ماهه اول سال 94 نسبت به سه ماهه مشابه سال 93 سی درصد افزایش کشفیات معادل کشف 135 تن مواد مخدر داشته است و امیدواریم با همین عزم، کشفیات را افزایش دهیم.

اشتری عنوان کرد: بخشی از نقاط مرزی که تاکنون مورد انسداد قرار نگرفته است تا پایان سال 94 مسدود خواهد شد، اما برای انجام هر چه سریعتر این مهم نیاز به حمایت‌های مالی و معنوی داریم.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای غربی کشور در ارتباط با نیروهای داعش گفت: وضعیت امنیتی ما در تمام مرزها مناسب است و نیروهای امنیتی، انتظامی و مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز