خبرگزاری کار ایران

نامگذاری بوستانی با عنوان غواصان شهید در بلوار خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۵۲

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران از نامگذاری بوستانی با عنوان غواصان شهید در بلوار خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری، رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصدو شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهدای تازه تفحص شده و گرامیداشت نام این شهدای والامقام گفت: امیدوارم بتوانیم از این اندوخته بزرگ فرهنگی به خوبی استفاده کرده ضمن اینکه آنها در دشمن‌شناسی و در شناخت روزگار به ما کمک می کنند.

وی اظهار داشت: این شهدا تفحص شده با دست بسته و در گور دسته جمعی  به ما یادآوری می‌کنند که هیچگاه راه را گم نکنیم و به همه مسئولان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای راه را نشان می دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد برخی از خبرنگاران و همچنین تعداد دیگری از شهروندان برای نامگذاری مکانی با این نام در شهر تهران طرحی دو فوریتی تهیه شد که به امضا تمامی اعضای شورای شهر تهران رسید.

وی اظهار داشت: مکان در نظر گرفته شده بوستانی جدید الاحداث در منطقه 18 و در محدوده بلوار خلیج فارس و فاقد نام است که امیدواریم هدیه ای از جانب شورای شهر به خانواده شهدا و به ویژه خانواده شهدای غواص باشد.

وی در ادامه بهمباحث مطرح شده توسط اسماعیل دوستی اشاره کرد و گفت: از ویژگی شهرهای پیشرفته در کنار معماری و توجه به تفریح گاهها توجه موضوع فرهنگ شهر و موضوع هویت سازی و نماد سازی برای شهر است که بر همین اساس پیشنهاد حضور کامیاب، رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران در شورا برای ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان را ارائه کرد.

وی همچنین تاکید کرد که قضاوت بر عملکرد دولت ها باید به تائیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بازگردد.

در پایان جلسه شورای اسلامی شهر تهران رای گیری در خصوص نامگذاری بوستان فاقد نام به عنوان غواصان شهید انجام و به اتفاق آرا مصوب شد.    

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز