خبرگزاری کار ایران

کفاش:

آموزش و پرورش برای انتصاب مدیران همسو با دولت هزینه‌های زیادی داده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۹۷۵

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: آنها که با نفت 160 دلاری کاری برای معلمان نکردند و بدهی را به آیندگان سپردند، چگونه امروز مدافع معلمان شدند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا کفاش امروز در کنگره پرسش مهر پانزدهم اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش مفتخر است، با اقدامی شجاعانه 31 مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ها را از جنس تدبیر و اعتدال برگزیده و همچنین مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کشور را از بین چهره‌های فرهیخته و همراه با دولت تدبیر و امید انتخاب کرده است و طبعا هزینه‌های آن را هم پرداخته است.

وی با اشاره به سخن رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه مردم خود باید پاسخ تخریب‌گران را بدهند، افزود: تخریبگرانی که بدون توجه به آنچه که ارث رسیده، به ناکارآمدی دولت و ناامیدی مردم کمر بسته‌اند، این افراد سعی دارند؛ دستاوردهای دولت را اندک بشمارند، آنها که با نفت 160 دلاری کاری برای معلمان نکردند و بدهی را به آیندگان سپردند. امروز با نفت 50 دلاری با کارشکنی و تخریب سرداران هسته‌ای و دستاوردهای امیدبخش 22 ماهه دولت تدبیر و امید مدعی دفاع از حقوق معلمان شده‌اند.

کفاش ادامه داد: امروز فرهیختگان سراسر کشور دریافته‌اند، تنها کسی که می‌تواند با کلید تدبیر، قفل تنگی معیشت آنها را با سر انگشت اعتدال همچون ارتقای بهداشت‌ بگشاید رئیس‌جمهور دولت تدبیر و مجلس همراه و همزبان است. حمایت همه جانبه دولت تدبیر در این شرایط حساس از وزیر اخلاق‌مدار آموزش و پرورش خواسته عموم فرهنگیان، فرهیختگان و دانش آموزان است.

رئیس ستاد پانزدهمین دوره پرسش مهر دانش‌آموزی ادامه داد: دانش‌آموزان و فرهیختگان در یازده گروه وبلاگ، سرود، شعر، مقاله، نقاشی، فیلم کوتاه، نمایشنامه‌نویسی، داستان، طراحی پوستر و کاریکاتور به سوال رئیس‌جمهور پاسخ دادند.

کفاش ادامه داد: بر این اساس در دوره ابتدایی اول و دوم سه رشته، در دوره متوسطه اول هفت رشته، دوره متوسطه دوم 10 رشته، معلمان و دانشجو معلمان 10 رشته و خانواده‌ها یک رشته برای مسابقات سراسری اعلام شد.

وی همچنین از برگزاری 732 همایش «ایست، آب نیست» در سراسر کشور خبر داد و گفت: در پاسخ به سوال رئیس‌جمهور 11 هزار و 952 وبلاگ، 2 هزار و 451 سرود همگانی، 12 هزار و 211 شعر، 40 هزار و 95 مقاله پژوهشی، 318 هزار و 639 نقاشی، 2 هزار و 581 فیلم کوتاه، هزار و 451 نمایشنامه و 46 هزار و 754 کاریکاتور به ستاد مرکزی  پرسش مهر ارسال شد.

وی با بیان اینکه در پرسش مهر پانزدهم مجموعا حدود 3 میلیون نفر به سوال رئیس‌جمهور پاسخ دادند، گفت: امروز در این کنگره ملی از 113 دانش آموز ممتاز کشوری، 130 معلم و 5 خانواده که مشارکت فعال داشتند، تقدیر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز