خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی راهبردی معاونت امور زنان و خانواده خبر داد:

برگزاری اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۰۴

اولین جلسه این ستاد در دولت جدید با دو دستور کار بررسی بیمه زنان خانه‌دار و جایگاه مشاور امور بانوان در ساختار دستگاهها برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی راهبردی معاونت امور زنان و خانواده از برگزاری اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده با دستور جلسه بررسی بیمه زنان خانه دار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سوسن باستانی در هفتمین نشست مشترک معاونت امور زنان با مشاورین وزارت خانه‌ها گفت: اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده در دولت جدید به زودی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری این ستاد در راستای تقویت و تحکیم نهاد خانواده و حفظ و ارتقای جایگاه زنان در نظام جمهوری اسلامی در سال ۹۰ تصویب شد اما در دولت جدید به دلیل تاخیر در تصویب چارت ساختاری معاونت امور زنان هنوز برگزار نشده است.

باستانی با اشاره به اینکه این ستاد ملی ۲۰ عضو از جمله وزارت آموزش و پرورش، ‌ وزارت کار، قوه قضاییه و… دارد، گفت: این ستاد که به ریاست رئیس جمهور برگزار می شود براساس مصوبه هیات وزیران مصوبه های آن لازم الاجرا تلقی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی راهبردی معاونت امور زنان تصریح کرد: اولین جلسه این ستاد در دولت جدید با دو دستور کار بررسی بیمه زنان خانه‌دار و جایگاه مشاور امور بانوان در ساختار دستگاهها برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز