خبرگزاری کار ایران

فانی درباره استیضاحش چه گفت؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: لفظ استیضاح روشن و به معنای طلب توضیح است، اگر فرصتی در اختیار ما قرار گیرد، در موقع مقرر توضیحات لازم را خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی در حاشیه کنگره پرسش مهر، درباره استیضاح خود گفت: من نمی‌توانم، درباره این موضوع حرف بزنم و مدافعان یا مخالفان استیضاح باید در مورد درستی یا نادرستی آن اظهارنظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادعا نمی‌کنیم؛ آموزش و پرورش بی‌نقص است وروشن است منابعی که در طول دولت یازدهم در اختیار ما قرار گرفته، چشمگیر بوده است.

فانی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه  گشایشی در وضعیت اقتصادی دولت ایجاد شود تا منابع بیشتری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، افزود: با منابع و اعتبارات بیشتر، خدمات بیشتری را می‌توانیم، ارائه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهاد بسیار گسترده‌ای است و 40 میلیون مخاطب دارد و میزان منابعی که دولت در اختیار این وزارتخانه قرار داده و مجلس هم تصویب کرده و اقداماتی که ما انجام داده‌ایم، روشن است.

فانی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش در 22 ماهه عمر دولت برای افزایش بهره‌وری تلاش کرده است، تصریح کرد: امسال جایزه دستگاه بهره‌وری را دریافت کردیم که نشانگر آن است که مدیریت آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام کرده و بهره‌وری را بالا برده است. امیدواریم با تعلق منابع بیشتر به آموزش و پرورش خدمات بهتری ارائه کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت:  لفظ استیضاح روشن و به معنای طلب توضیح است اگر فرصتی در اختیار ما قرار گیرد، در موقع مقرر توضیحات لازم را خواهیم داد.

کد خبر : ۲۸۳۹۶۰