خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج 94 فردا در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۰۷۰

سازمان حج و زیارت کشوراعلام کرد: آزمون جامع کارگزاران حج 94 فردا (جمعه )همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، آزمون جامع کارگزاران حج تمتع امسال ساعت 16 روز جمعه در تمامی مراکز استان ها (به غیر از استان های ایلام و کهگیلویه و بویر احمد) برگزار می شود.

بر اساس این گزارش به منظور رفاه حال شرکت کنندگان در این آزمون، تمامی کارگزاران به جز آشپزها و دستیاران زن در مرکز استان محل سکونت شان در آزمون شرکت خواهند کرد.

همچنین با مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته، با تفکیک مناسب دفترچه های آزمون به دو دسته دفترچه مخصوص مدیران مجموعه، مدیران و معاونان کاروان و همچنین دفترچه مخصوص عوامل اجرایی مجموعه و کاروان، صرفه جویی 25 هزار برگی در چاپ دفترچه های آزمون صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است در سال جاری آموزش های حضوری کارگزاران حج 94 از برنامه حذف شده و آموزش کارگزاران حج امسال در قالب آموزش های غیر حضوری و برگزاری همایش یک روزه در مراکز استان ها در قالب پنج پنل تخصصی همراه با ارایه تجربیات عوامل اجرایی حج سال گذشته به عوامل اجرایی حج امسال و پاسخ به سوالات آنان برگزار شده است . با این اقدام از تردد کارگزاران به استان های مجاور جلوگیری به عمل آمده و از این نظر صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها نیز صورت گرفته است.

براساس این گزارش، پس از برگزاری این آزمون کارنامه حاوی نمرات شرکت کنندگان و نقاط قوت و ضعف آنان به همراه اطلاعات تکمیلی در اختیار مدیران سازمان حج و زیارت و افراد ذی ربط برای تصمیم گیری ها و انتخاب عوامل حج امسال قرار خواهد گرفت.

امسال برای اولین بار امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، از طریق سامانه آموزش سازمان حج و زیارت فراهم شده است که این امکان به میزان قابل توجهی از تردد متقاضیان به دفاتر حج و زیارت استان ها کاسته است. از این رو شرکت کنندگان آزمون روز جمعه می توانند با مراجعه به سامانه edu.haj.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

براساس این گزارش، هزار و 613 نفر از کارگزاران حج تمتع 94 که تا روز دوشنبه 18 خردادماه 94 در سامانه جامع کارگزاران سازمان حج و زیارت برای شرکت در آزمون تایید شده اند، در آزمون روز جمعه این هفته شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز