خبرگزاری کار ایران

کاهش 5 درصدی هزینه سفر حج تمتع

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۱۵

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: پرداخت قسط دوم حج تمتع از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و تاکنون حدود 90 درصد زایران نسبت به پرداخت قسط دوم سفر حج نیز اقدام کرده اند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ حسن سرخوش افزود: زایران در این زمینه همکاری خوبی داشته اند که امیدواریم مابقی زایران نیز در زمان مقرر شده نسبت به پرداخت قسط دوم سفر خود اقدام کنند.

سرخوش با بیان اینکه بخش عمده ظرفیت کاروان های حج تمتع امسال تکمیل شده و برنامه آموزشی نیز بزودی آغاز خواهد شد، از وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج تمتع سه استان تهران، کرمانشاه و گیلان خبر داد و گفت : دارندگان فیش های ثبت نامی دارای اولویت می توانند در این ظرفیت ها ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: کاروان های حج سه استان تهران، کرمانشاه و گیلان دارای ظرفیت خالی محدودی است که براساس آن زایران دارای اسناد ثبت نامی تا بیستم فرودین سال 1385 می توانند برای اعزام به تمتع در این کاروان ها ثبت نام کنند.

به گفته وی، بیشترین هزینه این سفر 10 میلیون و 900 هزار تومان و کمترین آن هشت میلیون و 100 هزار تومان بوده است. اما اکنون فیش های حج تمتع در بازار آزاد با مبلغی در حدود 20 میلیون تومان مبادله می شود.

طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، هزینه سفر حج تمتع امسال نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشت.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، عملیات اعزام 64 هزار زایر ایرانی حج تمتع امسال از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.

سال گذشته نیز همین تعداد ایرانی عازم حج تمتع شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز