خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج کشور؛

همایش متمرکز زائران تهرانی ۲۰ دی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۹

همایش متمرکز آموزشی - توجیهی زائران عمره گزار ۹۲ استان تهران در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی روز جمعه ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

ایلنا: همایش متمرکز زائران عمره گزار ۹۲ استان تهران در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با سخنرانی سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همایش متمرکز آموزشی - توجیهی زائران عمره گزار ۹۲ استان تهران در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی روز جمعه ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این همایش ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مهندس سعید اوحدی معاون وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت، مدیر حج و زیارت استان تهران در سالن ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

این همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با سخنرانی نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت، مدیر حج و زیارت استان تهران و نماینده حراست سازمان حج و زیارت ادامه خواهد یافت.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در این همایش زائران بیت الله الحرام را در جریان امور اجرایی و آخرین اقدامات صورت گرفته توسط سازمان حج و زیارت بویژه در حوزه عمره ۹۲ قرار خواهد داد.

در پایان این همایش نیز با اجرای نمادین مناسک حج تمتع، آموزش لازم در این خصوص به زوار داده خواهد شد.

در این همایش با نصب ماکتی از کعبه و صفا و مروه نحوه انجام اعمال عمره مفرده به صورت حضوری به زائران آموزش داده می‌شود و سخنرانی‌هایی در خصوص امنیت، بهداشت و مسائل پیرامون سفر ذکر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز