خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع عمومی و معاونان سازمان نظام پزشکی:

به تعرفه‌ پزشکان عمومی اعتراض داریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۸۹۳

رئیس مجمع عمومی و معاونان سازمان نظام پزشکی گفت: به تعرفه پزشکان عمومی اعتراض داریم، گرچه مبنای کار ما براساس مذاکره ومراعات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آقازاده در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی به نفع بهداشت عمومی انجام شده است، گفت: با این اقدامات سلامت در اولویت جامعه قرار گرفته و به بنیادهای سلامت محور توجه می‌شود.

وی با اشاره به نظارت بر تعرفه های پزشکی نیز گفت: در خصوص نظارت بر تعرفه پزشکی نیز اینگونه است که ما مامور برای سرکشی نداریم، این ابزار اجرایی در دست دولت است. ما به تخلفات اعلام شده و احراز شده رسیدگی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما نگران نقد پزشکان نیستیم، گفت: ما نگران آشکار شدن دریافتی پزشکان نیستیم، در سیستم های دولتی به راحتی می‌توان دریافتی پزشکان را به دست آورد، این آمار قطعا در نشریات پزشکی درج خواهد شد.

آقازاده گفت: نکته اصلی در این زمینه این است که آنچه در تعرفه گذاری رخ داده، خلاف تصور ما است. ویزیت پزشکان عمومی در این روند بیشترین را لطمه خورده است، در حالی که حقوق پزشکان عمومی برای نظام پزشکی خط قرمز بود، آنچه اتفاق افتاده این است که با مقایسه‌های نامناسب، اقشار آسیب‌پذیر جامعه پزشکی دچار ضرر شده‌اند.

رئیس مجمع عمومی و معاونان سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: در حقیقت دولت به مصوبه شورای عالی بیمه و افزایش تعرفه پزشکان نسخه‌نویس توجهی نکرد، در حالی که این خط قرمز ما بود و شدیداً از آن دفاع می‌کردیم.

وی تاکید کرد: قرار بر این بود که امسال در کنار کتاب خدمات پزشکی، خدمات سرپایی نیز تعرفه گذاری شود، اما این کار صورت نگرفت. ما امسال به تعرفه‌ پزشکان عمومی اعتراض کردیم، گرچه مبنای کار ما براساس  مذاکره ومراعات است و به آنچه مصوب شده عمل می‌کنیم، اما نسبت به آن اعتراض داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز