خبرگزاری کار ایران

جزینی مطرح کرد:

ایجاد مرکز مشاوره و درمان در کمپ‌های کارگری کیش

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۹۱۸

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: ایجاد مرکز مشاوره و درمان در کمپ‌های کارگری کیش در دستور کار قرار گیرد و برای مبارزه اصلی با معضل موادمخدر باید سرشاخه‌های توزیع این مواد شناسایی و دستگیر شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کیش، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر نقش مهمی ایفا می کنند افزود: کلینیک های درمانی نیاز به نظارت بیشتری دارند.

علیرضا جزینی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی، جشنواره ها و نمایشگاه ها ظرفیت خوبی برای مبارزه با این پدیده شوم است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش، اعتیاد به موادمخدر را سرآغاز انحراف های اجتماعی دانست و گفت: اولین ضربه های اعتیاد بر پیکره خانواده و به ویژه فرزندان وارد می شود.

سرهنگ حسین دهکی گفت: باید عواقب و پیامد های خطرناک اعتیاد برای مردم تبیین شود و بهترین شیوه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد ، غنی سازی برنامه های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه است.

دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش یادآور شد: عزم پلیس و شورای هماهنگی برای مقابله با ورود و عرضه مواد مخدرکیش در این امر جدی است و ریشه کنی این معضل بزرگ نیاز به عزم جدی تمامی مسوولان در بخش های گوناگون دارد .

دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش نیز در سخنانی با بیان اینکه دشمن با مواد مخدر ، جوانان ما را هدف گرفته است افزود : مسوولیت مبارزه با موادمخدر بسیار حساس و مهم است و این مسوولیت ما را مهمتر می کند.

محمد حسن جهان با بیان اینکه باید دست افراد گرفتار در اعتیاد را بگیریم نه مچ آنها را، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در امر مبارزه با موادمخدر در درجه اول توکل برخدا و همدلی و هماهنگی همه دستگاه هاست.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن معرفی 'محمد حسن جهان 'به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، به پاس خدمات 30 ماهه سرهنگ حسین دهکی فرمانده انتظامی کیش دراین سمت ، لوح های یادبودی از طرف قائم مقام دبیرکل ستاد موادمخدر نهاد ریاست جمهوری و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به وی اهداء شد.

یادآور می شود، سرهنگ حسین دهکی فرمانده انتظامی ویژه کیش، هفت ماه قبل به دلیل حجم کار و مسوولیت در سمت های فرماندهی انتظامی ، دریابانی و پلیس فرودگاه، جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شورا از سمت خود استعفا داد.

مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش با حضور علیرضا جزینی قائم مقام دبیرکل ستاد موادمخدر نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و کلیه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز