خبرگزاری کار ایران

قناعتی مطرح کرد

ساخت و ساز در فضای سبز خیابان چیذر

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۹۱

عضو شورای شهر تهران نسبت به ساخت وساز در پارک عمومی خیابان چیذر تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در منطقه یک، خیابان اندرزگو، خیابان چیذر، فضای سبزی وجود دارد که متاسفانه یک سال است در آن ساخت و ساز  می‌شود.

وی افزود: در این زمین یک بلوک ۱۲ طبقه در حال اتمام است و شهرداری عنوان می‌کند که این ملک با رای دیوان عدالت اداری ساخته شده است، اما سوال این است که باقی ساخت و ساز‌ها چرا انجام می‌شود؟

این عضو شورای شهر با تاکید بر حل و فصل سریع موضوع از سوی مسئولان مدیریت شهری گفت: مگر عرضه ندارند، هر چه سریع‌تر این موضوع را جمع کنند؟

قناعتی با اشاره به اینکه سال گذشته در منطقه مشیریه درباره گرمخانه آنجا تذکری به شهردار منطقه دادم، افزود: در این منطقه گرمخانه‌ای زدند که هزار نفر معتاد به آن رفت و آمد می‌کنند. بیماری‌های مختلفی در این منطقه شیوع پیدا کرده است. ساکنان این منطقه طوماری نزدیک به ۲۰ متر امضا برایمان جمع کرده‌اند و خواستار جمع شدن این گرمخانه هستند.

وی افزود: ‌آن‌ها عنوان می‌کنند؛ این گرمخانه سبب شده بچه‌های ما معتاد شوند.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: باید این گرمخانه به خارج از شهر منتقل شود. در نزدیکی گرمخانه، مدرسه وجود دارد و شاهد افزایش آسیب ‌های اجتماعی هستیم.

سروری در پاسخ به قناعتی عنوان کرد: شهرداری چه کار کند؟

قناعتی در پاسخ به او گفت: مگر شما وکیل مدافع شهرداری هستید، هر وقت به شهرداری تذکر می‌دهیم شما جواب آن را می‌دهید.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به قناعتی گفت: این گرمخانه‌ها برای محلات نامناسب است. صبح‌ها جمعی معتاد از آن خارج می‌شوند و شب‌ها هم نئشه به آنجا برمی‌گردند. این شرایط مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: در شورای شهر دوم شاهد بودیم که تعدادی از معتادان به دلیل سرما در شب یخ می‌زدند، به همین خاطر تصمیم به ایجاد گرمخانه‌ها گرفته شد. البته همه این افراد معتاد نیستند و من در بین آن‌ها مترجم زبان انگلیسی هم دیده‌ام که به خاطر نداشتن جا و بیکاری به گرمخانه می‌رفت.

رئیس شورای‌شهر تاکید کرد: شکایت مردم قابل توجه است، گرمخانه‌ها باید در جایی ایجاد شود که مزاحمتی برای مردم ایجاد نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز