خبرگزاری کار ایران

قناعتی هشدار داد:

احتمال طرح سوالی جدید از شهردار / اگر گرمخانه خوب است در شمال شهر ساخته شود

کد خبر : ۱۶۹۵۴۵

این مجموعه ورزشی ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای شهر دارد در حالی که از آن هیچ استفاده‌ای صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه دو تذکر به شهرداری دادم اما پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکردم گفت: اگر شهرداری به این موضوع بی‌تفاوت باشد ناچارم طرح سوال از شهردار را مطرح کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه ماه پیش به شهرداری تذکری در باره مجموعه ورزشی شهید کاظمی ارائه کردم گفت: در این تذکر اعلام کردم که این مجموعه ورزشی ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای شهر دارد در حالی که از آن هیچ استفاده‌ای صورت نمی‌گیرد و پاسخ شهرداری این بود که این مجموعه دو سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با این وجود دو هفته گذشته بازدیدی از این مجموعه داشتم و شخصا مشاهده کردم که هیچ بهره برداری از این مجموعه صورت نمی‌گیرد، از این رو پیشنهاد می‌کنم این مجموعه بسته شود یا هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

این عضو شورای شهر تهران همچنین اعلام کرد: تذکر دیگری نیز درباره گرمخانه رضوی داشتم که فکری برای شهروندان ساکن در این محدوده شود اما متاسفانه بعد از سه ماه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

قناعتی با اشاره به اینکه اگر این گرمخانه‌ها خوب است آن‌ها را مانند المپیک ۴ سال یکبار در مناطق مختلف برگزار کنید وحتی گرمخانه‌ای در شمال تهران احداثشود تصریح کرد: گرمخانه برای کسانی که جایی را ندارند راه اندازی شده است اما در مجموع محل ناامنی برای ساکنان ایجاد کرده است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر به تذکرات من پاسخ قانع کننده‌ای از سوی شهرداری داده نشود مجبور به طرح سوال می‌شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز