خبرگزاری کار ایران

بطحایی:

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا هفته آینده اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۷۳

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ضوابط و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، در خصوص برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای پیش دبستانی‌ها گفت: پیش دبستانی بعنوان یک دوره‌ی مؤثر آموزشی در دوره ابتدایی و دوره‌های بعد، مورد توجه آموزش و پرورش است و بدنبال آن هستیم که هم از حیث کمی و هم از حیث کیفی دوره‌ی پیش دبستانی را توسعه دهیم.

وی افزود: از آنجایی که دوره‌ی پیش دبستانی جزء دوره آموزش عمومی به شمار نمی‌آید مجبوریم این دوره را با مشارکت والدین دانش آموزان برگزار کنیم.

وی در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان گفت: در دوره جدید بیمه طلایی که از خردادماه سالجاری آغاز خواهد شد بدنبال آن هستیم که کیفیت بیمه طلایی را ارتقا دهیم کما اینکه هزینه آن نسبت به آنچه که اجرا می‌شد افزایش زیادی نداشته باشد.

بطحایی به برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: براساس مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها با مدرک لیسانس و بالاتر این فرصت را پیدا می‌کنند از طریق آزمون وارد دانشگاه شده و دوره‌ی یکساله آموزش را طی خواهند کرد و در صورت موفقیت از مهرماه 1395 بصورت استخدام پیمانی در آموزش و پرورش به کار گرفته خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان و نحوه برگزاری این آزمون گفت: تا دو هفته آینده ضوابط و منابع آزمون اعلام خواهد شد و درصورت تأیید و تصویب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بطحایی افزود: فرزندان فرهنگیان شاغل و بازنشسته در این آزمون از امتیاز ویژه برخوردارند.

وی همچنین از دوبرابر شدن سرانه‌ی دانش‌آموزی در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: با عنایت به همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه آموزش و پرورش، سرانه‌ی مدارس دو برابر شده و به 200 میلیارد تومان افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز