خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهمنامه میان مرکز سلامت محیط و کار و پژوهشکده محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۴۲

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش ایلنا؛ تغییرات آب و هوایی، ضرورت دارا بودن پیوست سلامت در پروژه های بزرگ ملی، آفت کش ها، تدوین راهنماهای بالینی و انجام طرح های تحقیقاتی ،محور بحث هایی بود که در جلسه انعقاد تفاهمنامه از سوی کارشناسان پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز سلامت محیط و کار به عنوان زمینه های همکاری طرفین مورد بحث قرار گرفت.

برپایه این گزارش در این تفاهمنامه مقرر شد مرکز سلامت محیط کار و پژوهشکده محیط زیست در زمینه مدیریت آفت کش‌ها (که شامل بر 25 آفت کشی می شود که در کشور مورد استفاده قرار می گیرد)، دخانیات، آموزش، پسماندها، پرتوها، پیوست سلامت، سامانه اطلاعات بهداشت محیط، آب، هوا، غذا و تغییرات آب و هوایی کشور همکاری داشته باشند.

 همچنین همکاری طرفین در جهت همکاری های مشترک با سازمان جهانی بهداشت( WHO  )در بخش مطالعات کوهورت، آلودگی هوا، تغییرات اقلیم (Climate Change) بخش دیگری از مفاد این تفاهمنامه است.

این گزارش حاکیست از طرف مرکز سلامت محیط و کار مهندس فرهادی معاون این مرکز و از طرف پژوهشکده دکتر علیرضا مصداقی نیا رییس پژوهشکده به عنوان نفرات اصلی پیگیری تفاهمنامه انتخاب شده و مقرر شد بر حسن اجرای تفاهمنامه نظارت کنند.

گفتنی است در این نشست که در دفتر معاون بهداشت و با حضور مدیران و کارشناسان دو مرکز برگزار شد، تفاهمنامه 8 ماده ای مذکور به امضای دکتر صادق نیت رییس مرکز سلامت محیط و کار و دکتر مصداقی نیا رییس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز