خبرگزاری کار ایران

ضرورت بازمهندسی منابع و هزینه‌ها برای بهره‌وری در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۳۱

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بازمهندسی منابع و هزینه ها برای بهره وری در آموزش و پرورش ضروری است.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی در هفتمین جلسه شورای معاونین استان اظهار کرد: اگر به دنبال جامعه ای رستگار در آینده هستیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.آموزش و پرورش پل ارتباطی به جامعه رستگار فردا است.آن هایی که از نزدیک مسائل و اهمیت این نهاد مقدس را درک کرده اند می دانند فردای روشن کشور را امروز، معلم در کلاس رسم می کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: برای حرکت به سمت یک آموزش و پرورش نوین و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمچنین غلبه بر مشکلات باید روش ها را تغییر داد . بایک نگرش جدید و  بازمهندسی منابع و هزینه ها می توان آسایش خاطر را برای معلمین فراهم کرد تا به بهره وری در مسائل آموزشی برسیم.

وی با تاکید بر این که باید آموزش و پرورش را ارتقا دهیم ، افزود: باید به این باور برسیم که آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت کشور اساسی ترین رکن فرهنگ ساز جامعه است .  

بطحایی اذعان داشت: باید زمینه ای فراهم کنیم تا معلم با آسایش خیال به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان به عنوان نقطه شروع برای ارتقای وضعیت معلمان نام برد و تصریح کرد: طرح رتبه بندی معلمان حد نهایی نیست بلکه یک نقطه شروع است و دولت به این باور رسیده است که نظام پرداخت ها در آموزش و پرورش به یک طرح مانند رتبه بندی نیازمند است و با نگرش مثبتی که درکمیسیون آموزش و تحقیقات بوجود آمده امیدواریم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز