خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا تاکید کرد:

ارائه چهره‌ای متحول و مدرن از نیروی انتظامی به مردم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۰۶

فرمانده ناجا در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی غرب استان تهران گفت: همدلی مسئولان شهرستان های غرب استان تهران با نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های ناجا بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، صبح امروز با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی و مسئولان عالی رتبه شهرستان های غرب استان تهران با تبریک مبعث حضرت رسول"ص" و اعیاد شعبانیه و آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه رجب، گفت: روحیه اعتقادی،توکل به خدا و توسل به ائمه راه را برای کارکنان نیروی انتظامی در اجرای ماموریتها بسیار آسان خواهد کرد.

فرمانده ناجا افزود: امروز اقدامات نیروی انتظامی که در راستای رضایتمندی مردم و منویات مقام معظم رهبری " مدظله العالی" صورت می گیرد عبادت است و هر یک از کارکنان انتظامی با نیت الهی و خدمت به مردم فعالیت کنند این نوع خدمت بهترین عبادت خواهد بود به ویژه آن که نیروی انتظامی،وظیفه تامین امنیت،حفظ آبرو و مال مردم را بر عهده دارد.

اشتری تصریح کرد:اقشار مختلف مردم به دلایل مختلف با نیروی انتظامی در ارتباط هستند و امروز خدمات انتظامی ناجا،در مقایسه با خدمات سایر دستگاه های دولتی قابل توجه است و حفظ نظم و امنیت و آرامش از اولویت های پلیس خواهد بود و از این بابت که این تلاش ها در بین مردم موثر است خداوند را شاکر هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت:مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی نشان از تلاش های موثر کارکنان نیروی انتظامی است که مانع رشد جرایم شده و اگر امروز احساس امنیت در بین مردم افزایش پیدا کرده نشان از روند رو به رشد عملکرد نیروی انتظامی است و این امر برای کارکنان انتظامی به مثابه عبادت محسوب می شود.

اشتری با اشاره به روند کاهشی سرقت در غرب استان تهران گفت:علیرغم تلاش های کارکنان انتظامی این منطقه، تا امنیت ایده آل فاصله است و همدلی و هماهنگی بین مسئولان شهرستان های غرب استان تهران با نیروی انتظامی در پیشرفت و اجرای ماموریت های ناجا بسیار موثر خواهد بود.

فرمانده ناجا با اشاره به ویژگی های بارز منطقه انتظامی غرب استان تهران گفت:فراوانی جمعیت سه میلیون نفری،تنوع فرهنگی و قومیتی منطقه غرب استان تهران،می تواند فرصتی برای این منطقه باشد لیکن در کنار آن می تواند مشکلاتی برای مجموعه انتظامی داشته باشد که با همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولان و نیروی انتظامی بسیاری از موانع برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خادم مردم است، گفت: پلیس با کسانی که قانون گریز بوده و توجهی به حقوق مردم ندارند با قاطعیت و اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد و این خواست مردم و مقام معظم رهبری است که نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد و این اقتدار نیز همراه با رافت ، رحمت و ترحم باشد.

اشتری بیان داشت: بالاترین سرمایه ناجا، نیروی انسانی متدین،حرفه ای،متخصص و آماده اجرای ماموریت است و در سال 94 این توانمندی را بایستی افزایش دهیم ،مبارزه با ترویج مواد مخدر،برخورد با قاچاقچیان،جمع آوری معتادان متجاهر،راه اندازی کمپ ها و مراکز نگهداری معتادان و مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی از اولویت های نیروی انتظامی در سال جدید خواهد بود.

فرمانده ناجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی گفت:نگاه به داخل نیروی انتظامی،معیشت و صیانت کارکنان از دیگر برنامه های ناجا در سال جدید خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت موثر قرارگاه مبارزه با سرقت در سال 93 گفت:در سال جاری این قرارگاه تقویت خواهد شد و در تحلیل این قرارگاه مشخص شد عوامل اقتصادی بر سرقت های خرد سایه افکنده و این امر ضرورت همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها را می طلبد و امروز نیروی انتظامی مفتخر است که برای برقراری امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.

اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی در جمع فرماندهان گفت:اطلاق "مجاهدان فی سبیل الله برای نیروی انتظامی" توفیق بزرگی برای پلیس است و امروزه بایستی چهره ای متحول و مدرن از نیروی انتظامی به مردم ارائه کنیم.

رئیس پلیس کشور به تغییر جرایم از رویکرد فیزیکی به جرایم سایبری اشاره کرد و گفت: راه اندازی پلیس فتا یکی از افتخارات نیروی انتظامی است و بایستی این امر ارتقاء یابد و امروزه بایستی کارآمدی،دانش محوری،حرفه ای شدن و قدرت اقناع در جامعه در نیروی انتظامی افزایش یابد.

اشتری امنیت موجود در مناطق انتظامی شرق و غرب استان تهران را برای پایتخت مهم برشمرد و گفت:وجود امنیت در این مناطق برای شهر تهران بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود و بایستی به آن توجه جدی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز