خبرگزاری کار ایران

مشاور فرماندار تهران مطرح کرد:

کار آمدسازی روابط عمومی در راستای تحقق شعار امسال

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۱۶

با هدف ارتقای خدمات روابط عمومی، نخستین کارگاه آموزشی مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی شهر تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ایمان قربانی با اعلام این خبر افزود: در راستای نامگذاری سال جاری و به منظور تعمیق همدلی و هم زبانی دولت و ملت و اهمیت بخشی به حوزه‌های روابط عمومی در جهت تحقق این امر، حوزه‌های روابط عمومی شهر تهران بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: از این رو پس از برگزاری، نشستهای مقدماتی با صاحب نظران و دست اندرکاران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی نهایتا کمیته آموزشی روابط عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهر تهران که زیر نظر فرمانداری تهران فعالیت می‌نماید مصمم گردید تا با برگزاری این کارگاه که در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی برگزار خواهد شد.

قربانی تاکید کرد: ضمن ارتقای علمی و کارآمدی روابط عمومی‌ها در راستای تحقق شعار همدلی و هم زبانی دولت و ملت، به تبیین آخرین یافته‌های علوم ارتباطات برای دست اندرکاران این امر نیز پرداخته شود.

دبیر هیئت رئیسه و روابط عمومی‌های شهر تهران ادامه داد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته کارگاه مذکور به صورت رایگان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.

مشاور فرماندار تهران ادامه داد: برنامه‌هایی نیز برای سایر کمیته‌های روابط عمومی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است که به زودی اجرایی خواهد شد.

پیش بینی شده است در این کارگاه دو روزه بالغ بر ۱۵۰ نفر از مدیران و کار‌شناسان طراز اول روابط عمومی شهر تهران شرکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز