خبرگزاری کار ایران

دربازه زمانی ۵ ساله توسط پیمانکاران کره‌ای:

بیمارستانی بزرگتر از بیمارستان میلاد احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۲۰

شهردارمنطقه ۱۸ در مراسم اختتامیه فعالیت دهکده سلامت دربوستان قائم،ازاحداث بیمارستانی بزر‌گتری ازبیمارستان میلاد تهران دراین بخش از پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحیدنوروزی در این مراسم که باحضور دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وجمع بیشماری از شهروندان منطقه برگزار شده بود،بابیان این خبروباتشکر ویژه اززحمات شهردارتهران درپیشرفت جنوبغربی‌ترین منطقه پایتخت گفت:طی مذاکرات دکتر قالیباف باوزارت بهداشت، در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۹۰ هزارمترمربع کنار ورزشگاه امام رضا(ع)، بیمارستان مجهزومگاهاسپیتال که بزر‌گترازبیمارستان میلاداست، ساخته خواهدشد.

وی با اعلام اینکه سازندگان این پروژه،پیمانکاران کره‌ای هستندیادآورشد:طبق برنامه‌ریز‌یهای صورت گرفته دربازه زمانی ۵ساله این بیمارستان ۱۹هکتاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردارمنطقه ۱۸ در ادامه توضیحات خودافزود: در سالجاری قطعاکلینیک تخصصی وفوق تخصصی ویژه کارکنان شهرداری والبته سایرمردم درمنطقه ۱۸راه‌اندازی می‌شود که ارائه بهترین خدمات پزشکی با کمترین هزینه ویژگی مهم این کلینیک است.

نوروزی از پیشرفت ۳۰ درصدی بیمارستان ۲۵۸‌تخت خوابی محله خلیج فارس خبردادوگفت:بیمارستانی که ساخت آن راخیرین مؤسسه مولی‌المتقین برعهده گرفته‌اندتا۳سال آینده آماده می‌شود، همچنین ساختمان جدیدمجهزی درکناربیمارستان شهید فیاض بخش احداث می‌شود که یک طبقه اورژانس خواهد داشت.

به گفته نوروزی، باتکمیل این پروژه‌های درمانی،منطقه۱۸تاچندسال آینده ازسایرمراکزدرمانی تهران مستقل می‌شود.

 شهردارمنطقه، بالابردن کیفیت زندگی مردم رامهم‌ترین هدف شهرداری اعلام کرد و افزود: شعارمن این است: می‌نویسیم ۱۸می‌خوانیم یک.این یعنی هیچ کس حق نداردبه صرف جنوب شهربودن منطقه ما، مانع پیشرفت آن شود.اینجا از بهترین منطقه‌های پایتخت است که بنده افتخار خدمت رسانی به ساکنان آن را دارم.

گفتنی است: سخنرانی دکترافتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباب اهمیت سلامت ،تقدیر از برگزارکنندگان بر‌تر هفته سلامت و بازدید از غرفه های مختلف دهکده سلامت در بوستان قائم از دیگر بخشهای این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز