خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

باید با رویکرد کم‌‌رنگ کردن نقش خانواده مقابله شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۶۰۶

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: مدیریت پدیده های جهانی بدون همکاری نزدیک کشورهای عضو ملل متحد میسر نیست.

 به گزارش ایلنا، آلکسی وچنکو معاون وزیر کار و امور اجتماعی روسیه در حاشیه پنجاه ونهمین نشست سالانه کمیسیون مقام زن در نیویورک با شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار طرفین بر توسعه همکاری ها در موضوعات مربوط به زنان و خانواده و نیز رفع چالش های مربوط به جمعیت تاکید کردند.

مولاوردی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جمهوری اسلامی ایران از همکاری دو کشور در مجامع و سازمانهای بین المللی برای مقابله با رویکردی که هدف آن کم رنگ کردن نقش خانواده است، تاکید کرد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، اجلاس های بین المللی را زمینه مناسبی برای تبادل تجارب زنان دنیا در مقابله با چالش های سنتی و نوظهور دانست و افزود: مدیریت پدیده های جهانی بدون همکاری نزدیک کشورهای عضو ملل متحد میسر نیست.

معاون وزیر کار روسیه نیز در این دیدار ضمن ابراز علاقه مندی کشورش جهت امضای یادداشت تفاهم همکاری با وزارت کار و امور اجتماعی کشورمان، گفت: روسیه در حال تدوین راهبرد مربوط به مسایل خانواده است که بخش عمده ای از آن به مقابله با کاهش جمعیت اختصاص دارد.

طرفین در پایان این ملاقات، گسترش همکاری های دو جانبه در آینده در سازمان های بین المللی و نیز تبادل تجربیات در عرصه تحکیم خانواده و توانمندسازی زنان و گسترش مناسبات دو جانبه را مورد تاکید مجدد قرار داد و مولاوردی نیز از گنجانیدن بندهایی در حوزه زنان و خانواده در تفاهمنامه پیشنهادی مقام روس استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، متولی امور زنان و خانواده در روسیه علاوه بر وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور، وزارت آموزش و معاونت نخست وزیری روسیه نیز هست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز