خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده پلیس در جمع خبرنگاران:

تروریست‌ها جرأت تعرض به ایران را ندارند / افزایش آمادگی ناجا در مرزهای غربی

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۹۸

«نگرانی در مرزها از جانب گروه‌‌های تروریستی نداریم زیرا اقتدار نیروهای انتظامی در مرزها به قدری است که کسی جرأت تعرض ندارد با ا ین وجود آمادگی خود را در مرزهای غربی افزایش داده‌ایم.»

جانشین فرمانده ناجا در خصوص اقدامات پلیس در مرزهای غربی کشور گفت: نگرانی در مرزها از جانب گروه‌‌های تروریستی نداریم زیرا اقتدار نیروهای انتظامی در مرزها به قدری است که کسی جرأت تعرض ندارد با ا ین وجود آمادگی خود را در مرزهای غربی افزایش داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری پلیس سردار اشتری امروز در حاشیه مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت گفت: هماهنگی بیشتری بین پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری در این قرارگاه انجام شده و از آمادگی لازم برای پاسخگویی به مالباختگان برخوردار هستیم، علاوه بر این سامانه ۱۱۰ نیز پاسخگوی مردم شریف‌مان در وقوع سرقت می‌باشد.

وی افزود: در خصوص بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان جلساتی با مسئولان قوه قضاییه برگزار کرده‌ایم تا در بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان سرعت بیشتری بدهیم همچنین به دنبال آن هستیم تا ضمن تعامل با بیمه، اجناس مشابه به مالباختگان به جای پول عودت داده شود البته این مهم هنوز اجرایی نشده است.
جانشین فرمانده ناجا در خصوص اقدامات پلیس در راستای کشف سرقت خودرو نیز گفت: ۹۵ درصد از خودروهایی که به سرقت می‌روند توسط مأموران ما کشف شده و کمترین مشکل را در این موضوع داریم.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص صدور احکام قضایی شدید برای سارقان حرفه‌‌ای نیز گفت: متولی این موضوع دستگاه قضا است و ما دخالتی نمی‌کنیم اما همیشه از مسئولان قضایی درخواست کرده‌‌ایم تا با جدیت و با سرعت با مجرمان برخورد کنند. البته این اراده در این دستگاه وجود دارد چرا که قوانین بازدارنده عامل مهمی در پیشگیری از سرقت است.

اشتری همچنین در خصوص برخورد با مأموران پلیسی که در مواجه با مالباختگان کوتاهی می‌کنند اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ برای ارتباط مردم با پلیس در نیروی انتظامی راه‌اندازی شده و همچنین دستگاه‌های نظارتی نیز مانند بازرسی کل ناجا که از رده‌های زیادی در تمامی یگان‌ها برخوردار است بر رفتار مأموران ما نظارت می‌کنند و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از مأموران می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.
جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه نظارت پلیس نسبت به گذشته بر سرعت رسیدگی به درخواست مالباختگان بیشتر خواهد شد افزود: ما زمان مشخصی را برای کشف تعیین نکرده‌ایم چرا که برخی از سرقت‌ها همانند سرقت خودرو سریع‌تر از سرقت طلاجات کشف می‌شوند؛ اما پلیس به دنبال کاهش فاصله بین زمان وقوع و کشف جرم است.
وی در خصوص اقدامات پلیس در مرزهای غربی کشورمان نیز گفت: نگرانی در مرزها از جانب گروه‌‌های تروریستی نداریم زیرا اقتدار نیروهای انتظامی در مرزها به قدری است که کسی جرأت تعرض ندارد با ا ین وجود آمادگی خود را در مرزهای غربی افزایش داده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اقدامات پلیس برای پناهندگی احتمالی مردم عراق به کشورمان گفت: متولی این امر وزارت کشور است، اجازه بدهید مسئولان این وزارتخانه در این خصوص اظهار نظر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز