خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات از دهم تیر

کد خبر : ۱۷۵۱۲۱

هرساله به منظور ایجاد فضایی برای بازسازی هتل ها، رستوران‌ها و دیگر بخش‌های خدمت رسانی در ۱۵روز نخست ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات متوقف می‌شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی سفرهای تابستانی عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دهم تیرماه ۹۳ خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از اعزام‌های عتبات پیش ثبت نام اینترنتی انجام نخواهد گرفت و ثبت نام‌ها قطعی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محسن نظافتی گفت: مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که مایلند از ۶ مردادماه تا ۴ مهرماه امسال به عتبات عالیات اعزام شوند، از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دهم تیرماه برای ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی افزود: استثنائاً در این دوره از اعزام‌های عتبات پیش ثبت نام اینترنتی انجام نخواهد گرفت و ثبت نام قطعی متقاضیان تنها از طریق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی و یا ثبت نام خانگی با مراجعه به نشانی اینترنتیwww. atabat. org. irقابل انجام خواهد بود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت بیان کرد: ثبت نام‌های این دوره سفرهای عتبات عالیات از دهم تیرماه آغاز و تا تکمیل ظرفیت گروه‌های اعزامی به عتبات ادامه خواهد داشت.

نظافتی در ادامه از توقف اعزام‌های عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هرساله به منظور ایجاد فضایی برای بازسازی هتل ها، رستوران‌ها و دیگر بخش‌های خدمت رسانی در ۱۵روز نخست ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات متوقف می‌شود.

وی همچنین با اشاره به افزایش اعزام‌های زائران به عتبات در ماه شعبان گفت: تعداد اعزام‌ها در ماه شعبان ۲۰ تا ۲۵ درصد با توجه به ظرفیت هر استان افزایش داشته است که این افزایش از ابتدای این ماه مبارک آغاز شده و تا پایان آن ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز