خبرگزاری کار ایران

آخوندی:

همدلی موجود در کشور باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲۶

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک ماه آینده روزهای مهمی برای کشور است. باید فضای همدلی موجود در کشور در روزهای آینده نیز به نحوی مطلوب حفظ شود.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر، محمد آخوندی در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ملت ایران بهترین ها را از دست داد و این حادثه آسیبی جبران ناپذیر به جامعه وارد کرد، اظهار داشت: با این وجود کوچکترین تکانه ای در ساختار اداری کشور ایجاد نشد و این به لطف اصل مترقی ولایت وفقیه است. ولی فقیه طوری فضا را مدیریت کردند که شاهد این بودیم مسیر خدمت به مردم ادامه پیدا کرد.

وی افزود: یک ماه آینده روزهای مهمی برای کشور است و قرار بر این است دولتی جدید مستقر شود. فضای همدلی موجود در کشور باید در روزهای آینده نیز به نحوی مطلوب حفظ شود و افراد اصلی در این زمینه سیاستمداران هستند و باید بدانند که فضای انتخاباتی نباید اجازه دهد که کشور به حاشیه برود.

آخوندی با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که صدای همدلی از شورا خارج شود، تصریح کرد: شهید رئیسی همواره تلاش می کرد که با دوری از اختلاف به کار برای مردم بپردازد. در مناظره ها دیدیم با اینکه شهید رئیسی اطلاعات زیادی داشت، اما هیچ استفاده ای از آن نکرد. علت محبوبیت ایشان عمل به سخنانی است که در این روزها فیلم آن منتشر شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز