خبرگزاری کار ایران

سارقان لوازم خودرو به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۶۳

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در منطقه کیانمهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 53 فقره سرقت در سطح این حوزه اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار "حمید هداوند" در این خصوص بیان داشت: در پی رصد تحرکات یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار سطح استان توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد این شخص با همدستی یکی دیگر از سارقان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت‌های خودرو و لوازم خودرو در سطح شهر کرج می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله اقدامات فنی برای شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز و در یک مدت زمان کوتاه هر دو سارق در عملیات‌های جداگانه با هماهنگی مقام قضائی در منطقه کیانمهر کرج دستگیر شدند.

بنا بر اعلام خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ارتکاب 53 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهر کرج اعتراف کردند.

سردار هداوند در خصوص شیوه و شگرد متهمان در ارتکاب سرقت گفت: سارقان با استفاده از یک خودرو سرقتی پس از شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در یک مدت زمان کوتاه درب خودرو را باز و لوازم آن را به سرقت برده و متواری می‌شدند.

این مقام ارشد انتظامی از تلاش پلیس برای شناسایی مال باختگان این پرونده خبر داد و به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز