خبرگزاری کار ایران

امیدواریم رئیس جمهور آینده هم مانند شهید رییسی از مدیریت شهری حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۶۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آیت الله رئیسی بزرگترین حامی مدیریت شهری تهران بود و امیدواریم این روند در عملکرد رئیس جمهور آینده نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، پرویز سروری در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده همکار ایشان بودم و جلوه های روشنی از اخلاق اسلامی را در ایشان شاهد بودم، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایشان در دهه کرامت مسئولیت را برعهده گرفت و در همین دهه به شهادت رسید، این شهدا را شهدای خدمت و کرامت عنوان می کنم.

وی افزود: مردم ایران رئیسی را در کنار رجایی می دیدند. دل مردم برای روحیه خدمتگزاری شهید رجایی تنگ شده بود. وقتی آیت الله رئیسی روی کار آمد مردم احساس کردند دوباره شهید رجایی روی کار آمده است. آنها به دنبال برداشت از سفره انقلاب نبودند بلکه به فکر بدهکاری خود به سفره انقلاب بودند.

سروری تأکید کرد: شهید رجایی و شهید رئیسی از کسانی بودند که تا پایان حیات خود بدهکاری به انقلاب را سرمایه خود قرار دادند. آیت الله رئیسی اخلاق و سیاست را در کنار هم قرار داد و هرگز حاضر نبود قدمی از میدان اخلاق کنار بگذارد و به همین دلیل بیش از نیمی از دنیا در عزای ایشان هستند.

وی با تأکید بر اینکه شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی صلح بود، خاطرنشان کرد: صلح بر اساس اقتدار شکل می گیرد نه بر اساس مذاکره و خفت. این مدل توسط شهید امیرعبداللهیان دنبال شد.

سروری با بیان اینکه شهید آل هاشم نمونه امام جمعه مردم دار بود، گفت: آیت الله رئیسی بزرگترین حامی مدیریت شهری در تهران بود و ما برای این شهید درخواست غفران می کنیم و امیدواریم این روند در عملکرد رئیس جمهور آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی همچنین تصریح کرد: از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تقدیر می کنیم که شاهد رگبار افتتاح ها از سوی انها در شهر هستیم. به طوری که پروژه دسترسی بزرگراه شهید چمران به همت غرب توانست ۱۰ کیلومتر مسیر مردم را کوتاه تر کند و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز