خبرگزاری کار ایران

شروع آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۹۶۰

وزارت آموزش و پرورش از شروع آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور از ۲۵ فروردین‌ماه و صدور کارت‌های شرکت در آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان خبر داد.

به گزارش ایلنا با اقدامات مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش کارت‌های شرکت در آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در دسترس داوطلبان است.

داوطلبان برای شرکت در آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه می‌بایست کارت ملی و یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند و نیازی به مهر کردن کارت ورود به جلسه نیست.

در صورتی که تصویر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان با تصویر فعلی او همخوانی نداشته باشد، یک قطعه عکس یا یک مدرک شناسایی عکس‌دار به همراه خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان، جدول زمان بندی آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳  پیشتر در سایت باشگاه دانش‌پژوهان جوان به نشانی https://ysc.medu.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسیده است. آزمون‌های مرحله دوم از ساعت ۸ روز شنبه (۲۵ فروردین‌ماه) به طور رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز