خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر بهداشت به مناسبت بزرگداشت روز دندانپزشک

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۹۳۹

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی روز بزرگداشت دندانپزشک را تبریک گفت و از خدمات و زحمات همه تلاشگران این عرصه که با اهدای لبخند پر مهر و پر نشاط به جامعه، در ارتقای سلامت مردم می کوشند، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

عدالت و تعالی نظام سلامت در گرو‌‌ ایفای نقش شایسته همه ارکان و دست اندرکاران آن است. بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشک، فرصتی مغتنم برای قدردانی  از خدمات و زحمات ارزشمند دندانپزشکان گرانقدری است که که در راه ارتقای سلامت دهان و دندان و اهدای لبخند پرمهر و پرنشاط به مردم عزیزمان می کوشند. دندانپزشکانی که با اتکا‌ به دانش، مسئولیت شناسی و اخلاق حرفه ای خود همواره به ارتقای شاخص های سلامت جامعه یاری می رسانند و دسترسی هم میهنانمان  به خدمات سلامت دهان و دندان را تسهیل می کنند. دندانپزشکان با پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی ، نقشی بی بدیل در ارتقاء سلامت  جامعه ایفا می‌کنند؛ به ویژه آن که حفظ سلامت دهان و دندان، می تواند از بروز بسیاری بیماری های دیگر پیشگیری کند و بر اثر مقابله مؤثر با بیماری های دهان و دندان، یکی از مولفه‌های کیفیت زندگی که شکفتن لبخند سلامت بر چهره جامعه است، محقق می گردد.

اینجانب با تجلیل از ‌منزلت والا و خدمات ماندگار دندانپزشکان ارجمند کشور، روز دندانپزشک را به همه‌ همکاران پرتلاش این عرصه صمیمانه تبریک می گویم و مزید توفیقاتشان را در خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز