خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر فرارسیدن عید فطر را به جمعیت های مسلمان جهان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۴۷

پیرحسین کولیوند فرارسیدن عید سعید فطر را به جمعیت های ملی مسلمان جهان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در متن پیام کولیوند آمده است: مایلم از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن عید سعید فطر را خدمت جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم آن جمعیت ملی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض ‌نمایم.

امیدوارم ماه مبارک رمضان برای ما خودسازی و آرامش به ارمغان آورده باشد و روح ما منور به بخشش و الفت شده باشد. آرزو می‌کنم مناسبت‌های فرخنده مانند اعیاد مسلمانان همیشه لطف و برکت خداوند را برای همۀ ما به همراه داشته و روحیۀ انساندوستی و خدمات بشردوستانه‌مان را تقویت نماید.

متاسفانه با فرا رسیدن عید سعید فطر هنوز شاهد حملات گستردۀ رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستیم که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه و همچنین امدادگران و کادر درمان و پزشکی می‌گردد و آن رژیم غاصب همچنان از تحقق آتش‌بس و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای آسیب‌دیدگان از درگیری‌ها ممانعت می‌نماید. به طوری که هم اکنون شاهد از بین رفتن کودکان بی‌گناه غزه از گرسنگی هستیم.

باشد که خداوند متعال برکات و مهر خود را بر جهان پراکنده سازد، جایی که خواهران و برادران عزیزمان به خاطر جنگ در نوار غزه در رنج هستند. بیاییم برای کاهش رنج آنها دعا نمائیم و آرزو کنیم طاعات و کارهای نیک ما در این ماه مورد قبول حق واقع شوند.

یکبار دیگر، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر برای جنابعالی و همکاران محترمتان آرزوی موفقیت در تلاش‌های بشردوستانه‌تان را دارم.

با احترام

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز