خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر در دیدار با وزیر ارتباطات عراق:

همکاری ارتباطی در 《مراسم اربعین》 امدادرسانی را تسهیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۷۵

پیرحسین کولیوند در دیدار با وزیر ارتباطات عراق، همکاری ارتباطی در اربعین را موثر و عامل تسهیل کننده امدادرسانی دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند در دیدار با وزیر ارتباطات عراق، حملات تروریستی به مردم ایران را ناجوانمردانه توصیف کرد و گفت: حمله به نیروهای حشدالشعبی و مردم کرمان جنایتی ضدقانونی است که از سوی دشمنان مردم ایران و عراق صورت گرفته است.

وی در قسمت دیگری از این دیدار ضمن قدردانی از وزارت ارتباطات عراق بخاطر کمک در مراسم اربعین، همکاری طرفین را در این عرصه موثر و تسهیل کننده امدادرسانی دانست.

کولیوند تصریح کرد: همکاری برای برگزاری مراسم اربعین سال آینده نیز ضروری است زیرا همکاری در زمینه ارتباطات برای امدادرسانی مطلوب تر یکی از ارکان این حوزه است.

وزیر ارتباطات عراق نیز در این دیدار با بیان این که حمله علیه شهروندان کرمان جنایتی هولناک است، گفت: ملت عراق در کنار مردم ایران در روزهای سخت هستند و در همین راستا این فاجعه را به مردم ایران تسلیت می‌گوییم.

وی در رابطه با همکاری‌ها در مراسم اربعین توضیح داد: برنامه ریزی زودتر برای برگزاری مراسم اربعین آتی ضروری است و از همین امروز آماده همکاری در این زمینه هستیم تا مراسم اربعین آینده بی نقص برگزار شود.

وزیر ارتباطات عراق خاطرنشان کرد: هلال احمر ایران در برگزاری مراسم اربعین نقشی موثر داشت و کمک کرد تا این مراسم با کم ترین مشکل برگزار شود. این روند باید ادامه پیدا کند و ما نیز آماده همکاری در این عرصه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز