خبرگزاری کار ایران

نظری:

آرامش شهر مدیون شب‌نخوابی‌های پاکبانان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۱۷

معاون شهردار تهران گفت: وقتی شهر قرار باشد در شأن مردم باشد، بسیار از تلاشگران باید شب را بیدار باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر؛ آیین تجلیل از خادمان غدیر با حضور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

 

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز در خدمت همکاران محترم پاکبان و کارگران فضای سبز از همه مناطق شهرداری تهران هستیم. 

وی با اشاره به زحمات پاکبانان در برگزاری باشکوه جشن غدیر سال گذشته، اظهار داشت: شبی که مراسم عید غدیر برگزار شد، یکی از اعضای دفتر رهبر انقلاب توییتی منتشر کردند که وقتی ساعت ۲ شب از خیابان عبور می‌کردم، فکر نمی‌کردم صبح شهر تمیز باشد. و این نظافت مدیون عزیزان پاکبان بود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پیامبر فرمودند من به دستان کارگر بوسه میزنم و من بوسه زدن به دستان کارگران را افتخار و عبادت می‌دانم. وقتی شهر قرار باشد در شأن مردم باشد، بسیار از تلاشگران باید شب را بیدار باشند. بعضی با تلاش، بعضی با فکر و ذهن. پاکبانان با تلاششان شهر را تمیز و زنده نگه می‌دارند. پاکبانان کار خود را با عشق و علاقه راسخ انجام می‌دهند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد پاکبان‌های استان تهران در شهر تهران مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز