خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

با ناهماهنگی، قطعا نتیجه خوبی نخواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۸۷

معاون شهردار تهران گفت: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به دو بخش تقسیم شده است؛ یکی امورات اجتماعی است که خدمات شهری وظیفه پشتیبانی و تامین دارد و دومی هم ناظر به زباله گردهاست که در این بخش سازمان مدیریت پسماند، شرکت‌های شهربان و ساماندهی صنایع با محوریت مناطق با همدلی و جدیت کار را پیش خواهند برد.

به گزارش ایلنا، رویداد طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، صبح امروز -سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. 

در این مراسم حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: اکثر رویدادهای شهری به نوعی به حوزه معاونت خدمات شهری گره می‌خورد و بابت تلاش معاونان مربوطه از آن‌ها قدردانی می‌کنم. 

وی ادامه داد: آخرین رویدادی که در آستانه سال جدید قابل تقدیر بود، طرح استقبال از بهار بود که مناطق و حوزه‌های خدمات شهری یک فضای همدلی و همراهی ایجاد کردند و باعث ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان شدند. کسانی که منصفانه نگاه کنند اذعان می‌کنند امسال با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری داشت. 

نظری خاطرنشان کرد: از همین الان بحث آمادگی برای نماز عید فطر را داریم که یاری همکاران را مثل همیشه می‌طلبد. جای شکرگزاری دارد که خداوند این توفیق را به ما داده تا در مسئولیتی قرار بگیریم که به صورت مستقیم به خدمت‌رسانی به مردم پیوند خورده است. 

به گزارش شهر، معاون شهردار تهران با بیان اینکه با توجه به روحیه کار محوری و میدانی همکاران خدمات شهری فلسفه تشکیل این جلسه به وظایف ما برمی‌گردد، اظهار کرد: جلسه امروز که به ساماندهی آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد، به دو بخش تقسیم شده است؛ یکی امورات اجتماعی است که خدمات شهری وظیفه پشتیبانی و تامین در این حوزه را خواهد داشت و دومی هم ناظر به زباله گردهاست که در این بخش سازمان مدیریت پسماند، شرکت شهربان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با محوریت مناطق با همدلی و جدیت کار را پیش خواهند برد. 

وی بیان داشت: هرجا که همدلی و همکاری همسو شد، اتفاقات خوبی افتاد. اگر جایی بخواهد ناهماهنگ عمل کند، قطعا نتیجه خوبی نخواهیم گرفت. دلیل تشکیل این جلسه هم تاکید بر همدلی در پیشبرد این امر است. این اقدامات پازل‌هایی است که شهر را به پاکیزگی می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز