خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

ورود ۱۹۰ ون برقی به مدار شاتل سرویس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۷۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به ارائه جزئیاتی درباره اجرای طرح شاتل سرویس در پایتخت پرداخت.

به گزارش ایلنا از سایت شهر، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اجرای طرح شاتل سرویس در پایتخت گفت: طرح شاتل طرحی است که برای اولین بار در تهران در حال پیاده‌سازی و اجراست. قرار است تا در این طرح بر مبنای تقاضا به مردم سرویس بدهیم. 

وی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر مشکلاتی دارد که درصدد حل آن هستیم، عنوان کرد: تاکنون استقبال شهروندان از شاتل سرویس خوب بوده و موفق عمل کرده است. با این حال هنوز با آن شرایط ایده‌آل مدنظر کمی فاصله دارد. 

معاون شهردار تهران درباره المان‌هایی که منجر به خدمات دهی بهتر این طرح می‌شود، گفت: تعداد سرویس‌هایی که باید طی یک روز انجام بشود از مهمترین این موارد است. در حال بررسی این مسئله هستیم تا به توافقاتی برسیم که همه ظرفیت ون‌های درنظر گرفته شده را وارد این طرح کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: این کار اگر صورت بگیرد به هدف مورد نظر می‌رسیم. باید تمام ۱۹۰ دستگاه ون برقی که برای شاتل سرویس در نظر گرفته‌ایم را به مدار وارد کنیم. 

هرمزی در پایان بیان کرد: فعلا پایانه ونک پایلوت این طرح است اما اگر تمام ظرفیت را وارد خطوط کنیم پایانه‌های دیگر نیز به این طرح می‌پیوندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز