خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراجا:

معتادان متجاهر بعد از جمع آوری باید بازآموزی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۲۰

سخنگوی فراجا گفت: امروز اگر ادعا می‌کنیم، معتاد متجاهری وجود داشته باشد بلافاصله آن‌ را جمع‌آوری می‌کنیم، دلیل آن ظرفیت‌هایی است که توسط بخش‌هایی مانند شهرداری آماده شده است.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا درباره موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار داشت: یکی از مواردی که چهره شهر را از وجهه مثبت خود تغییر می‌دهد، معتادان متجاهر هستند که حضورشان در سطح شهر بر روح روان افراد جامعه تاثیر منفی می‌گذارد.

وی افزود: برخورد با این پدیده کار یک نهاد و سازمان نیست. جمع‌آوری معتادان متجاهر با فراجا است که در کمترین زمان ممکن انجام‌شدنی است. مهم اتفاق بعد از جمع‌آوری معتادان متجاهر است، این افراد باید در اماکنی بازآموزی شوند و دوره‌هایی را ببینند و بعد به جامعه برگردند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: آموزش و بازآموزی کار دیگر بخش‌هاست که بخشی به شهرداری تهران برمی‌گردد و در این زمینه شاهد همکاری بسیار خوبی از سمت شهرداری تهران هستیم.

منتظرالمهدی ادامه داد: امروز اگر ادعا می‌کنیم اگر معتاد متجاهری وجود داشته باشد بلافاصله آن را جمع آوری می‌کنیم، دلیل آن ظرفیت هایی است که توسط بخش هایی مانند شهرداری آماده شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، سخنگوی فراجا در پایان خاطرنشان کرد: بازگرداندن معتادان متجاهر به جامعه کار ساده‌ای نیست. باید آموزش‌ها را بیشتر کنیم و در حوزه‌ پیشگیری فعالیت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز